גלנט: "עלינו להרחיב את מטרות המלחמה" | נתניהו - "זה מובן מאליו"

שר הביטחון יואב גלנט קיים דיון עם הרמטכ"ל ובכירי הביטחון ושם אמר כי "המשימה בחזית הצפון עוד לפנינו - השבת התושבים בביטחון . כדי לעמוד במטרה זו עלינו להרחיב את מטרות המלחמה" | לשכת נתניהו: "זה מובן מאליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/24 20:18 כה באב התשפד

גלנט: "עלינו להרחיב את מטרות המלחמה" | נתניהו - "זה מובן מאליו"
גלנט ונתניהו |, צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

שר הביטחון גלנט קיים היום (ה') דיון חשיבה אסטרטגי יחד עם הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ובכירי מערכת הביטחון. בדיון, נידון הצורך בהרחבת מטרות המלחמה עבור השבת תושבי הצפון לביתם לאחר שינוי המצב הביטחוני. שר הביטחון יואב גלנט אמר: "המשימה בחזית הצפון עוד לפנינו - השבת התושבים בביטחון . כדי לעמוד במטרה זו עלינו להרחיב את מטרות המלחמה, אביא את הנושא בפני ראש הממשלה והקבינט".

יואב גלנט |

יואב גלנט | צילום: דוברות שר הביטחון

גלנט: ההשיג הצבאי של צה"ל - מאפשר את חזרת התושבים לעוטף עזה

עוד אמר גלנט: "ההישג הצבאי שצה"ל השיג ברצועת עזה מאפשר את חזרת רוב התושבים לבתיהם בעוטף עזה, איפשר את התנאים להחזרתם של חלק גדול מהחטופים, ויוצר את התנאים על מנת להחזיר חלק גדול מהחטופים הנוספים. בעת הזאת אנחנו גם נמצאים במלחמה כנגד כוחות נוספים, אנחנו לוחמים כנגד איראן, כנגד חיזבאללה וכנגד החות'ים. לפני חודש צה"ל חיסל את רמטכ"ל חיזבאללה – מוחסיין".

ראש הממשלה: "מובן מאליו"

לאחר פרסום אמירותיו של שר הביטחון, לשכת ראש הממשלה מסרה: "זה מובן מאליו. ראש הממשלה נתניהו כבר הצהיר על כך פעמים רבות בחודשים האחרונים". שר הביטחון לשעבר בני גנץ הגיב ברשתות החברתיות גם הוא על אמירותיו של שר הביטחון: "טוב מאוחר מלעולם לא. הגיע זמן צפון".