ארגון המורים: נשבית את הלימודים בתיכונים | ההורים: "דורשים מנתניהו להתערב"

יושב ראש ארגון המורים רן ארז הודיע כי הארגון ישבית את תחילת שנת הלימודים בתיכונים: "אני קורא לכם לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר" | סמוטריץ': "רן ארז מנהל מאבק על האגו, על הכוח ועל השליטה של עצמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/24 17:50 כה באב התשפד | עודכן בתאריך 29/08/24 18:43

ארגון המורים: נשבית את הלימודים בתיכונים | ההורים: "דורשים מנתניהו להתערב"
תיכון, אילוסטרציה | , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יושב ראש ארגון המורים רן ארז הודיע הערב (ה') כי "בשל סירובו העיקש של משרד האוצר לחתום עמנו על הסכם קיבוצי בדבר תוספת שכר ותנאי עבודה לציבור המורים, לפניכם הודעתנו: הנהלת ארגון המורים החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים תשפ"ה (1.9.24) בחטיבות העליונות, כולל כיתות י"ג-י"ד בכל מערכת החינוך".

יו"ר ארגון המורים רן ארז

יו"ר ארגון המורים רן ארז, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"אני קורא לכם לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר"

רן ארז הוסיף ואמר: "אני קורא לכם לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר המנסה בכל מחיר לשבור את העבודה המאורגנת, להפריט את מערכת החינוך ולהחתים מורים על חוזים אישיים ובכך להפוך אותם לעובדי קבלן. נמשיך במאבק כל עוד יהיה בכך צורך". לאחר הפרסום, מהנהגת ההורים הארצית נמסר: "אנחנו דורשים מראש הממשלה בנימין נתניהו, להתערב כעת כדי לפתור את הסכסוך המתמשך במערכת החינוך שפוגע בכל תלמידי ותלמידות התיכונים".

"אני מפציר בכם - תפתחו את השנה - עם ישראל זקוק לזה"

כזכור, מוקדם יותר היום שר האוצר סמוטריץ' ביקש מהמורים ומהמורות ברשתות החברתיות לא לשבות ביום ראשון הקרוב: "אני מפציר בכם - תפתחו את השנה - עם ישראל זקוק לזה". בנוסף, בסרטון שר האוצר תקף את רן ארז ואמר שלמורים שהוא "לא מנהל מאבק לטובתכם - הוא מנהל מאבק על האגו, על הכוח ועל השליטה של עצמו".