עידן עמדי פנה למירי רגב וביקש ממנה דבר אחד: "כותב לך בלב פתוח"

הזמר האהוב פנה לשרת התחבורה באופן ישיר וביקש ממנה לקבל את פשרת הנשיא הרצוג, ולשוחח על כך עם ראש הממשלה נתניהו. "פשרה בעניין הזה לא תקטין אותך והיא איננה התקפלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/24 13:58 כא באב התשפד

עידן עמדי פנה למירי רגב וביקש ממנה דבר אחד: "כותב לך בלב פתוח"
עידן עמדי, צילום: Miriam Alster,Flash90

לאחר סערת הטקס הממלכתי, ובעקבות פניית הנשיא הרצוג לשרה מירי רגב, הזמר האהוב עידן עמדי, שנפצע במהלך המלחמה, פנה לשרה הממונה על הטקסים באופן ישיר וכתב: "שבוע טוב ומבורך מירי, כותב לך בלב פתוח. אלוהים ואת עדיי שפירגנתי לך לא פעם בעבר, בין היתר על פרוייקטי התרבות בפריפריה ועל ההחלטה החשובה שלך לשתף את משפחתו של אברה מנגיסטו, בטקס המרכזי של יום העצמאות. הרבה לפני האסון שפקד אותנו וכשנושא השבויים והנעדרים היה רחוק משימת הלב הלאומית והתקשורתית. לכן אני מקווה שמה שאכתוב כעת לא יפול על אוזניים ערלות".

עידן עמדי: "פשרה בעניין הזה לא תקטין אותך והיא איננה התקפלות"

עמדי ביקש מרגב לדבר עם נתניהו ולקבל את פשרת הנשיא הרצוג לטקס יחיד ומאחד בבית הנשיא, ללא פוליטיקה. "פשרה בעניין הזה לא תקטין אותך והיא איננה התקפלות. להיפך. אנחנו צריכים יותר פשרות בנינו בתקופה המדממת הזו. לתת אפשרות לכולנו, למרות המחלוקות, לבכות יחד, להתנחם יחד על אהובינו שאינם. כשנבחר לראשות הממשלה נשאל מנחם בגין זצ"ל על ידי אחד העיתונאים ׳באיזה סגנון תנהיג את העם?’ בגין ענה ‘בסגנון יהודי טוב’. תנהגו ככה. בשביל כולנו. ואולי נצליח להשכין שלום בנינו בשנה החשוכה הזו. שיהיו לנו בשורות טובות אמן".