סמוטריץ': "פיצוץ כלי הרכב בצרפת הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין"

שר האוצר הגיב לפיגוע שהתרחש בעיירה לה גרנד מוט בצרפת, וקרא: "‏על שלטונות צרפת לוודא את שלומם וביטחונם של היהודים במדינתם, ועל כולנו למגר את הטרור ותומכיו בכל מקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/24 21:23 כ באב התשפד

סמוטריץ': "פיצוץ כלי הרכב בצרפת הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין"
משטרת צרפת |, צילום: BreizhAtao,Shutterstock

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לפיגוע בצרפת שבוצע במהלך השבת וכתב ברשת X: "פיצוץ כלי הרכב בסמוך לבית הכנסת בצרפת הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין. תומכי הנאצים של חמאס דעאש בעולם מהדהדים מסרים אנטישמיים ושקריים ומאיימים על שלום העולם כולו. מדינת ישראל ניצבת בחזית המלחמה של העולם החופשי מול כוחות הרוע, והמלחמה שאנחנו מנהלים ברצועת עזה היא מלחמתו של העולם כולו".

סמוטריץ': "על שלטונות צרפת לוודא את שלומם ובטחונם של היהודים"

בהמשך קרא: "‏על שלטונות צרפת לוודא את שלומם וביטחונם של היהודים במדינתם ועל כולנו למגר את הטרור ותומכיו בכל מקום. אני מבקש לחזק את הקהילה היהודית בצרפת ולהבטיח לה כי מדינת ישראל תמשיך לערוב לביטחונם של יהודי כל העולם ולהמתין להם בזרועות פתוחות בבית האחד והיחיד של העם היהודי".

חאלד משעל נושא נאום לרגל 25 שנה להקמת חמאס

חאלד משעל נושא נאום לרגל 25 שנה להקמת חמאס, צילום: Abed Rahim Khatib,FLASH 90

כזכור, במהלך השבת סמוך לבית הכנסת "בית יעקב", שבעיירה הצרפתית לה גרנד מוט, שני רכבים התפוצצו, ושוטר אחד נפגע ללא חשש סכנה לחייו. כוחות המשטרה הגדולים הגיעו למקום לחקור את האירוע. בקהילה היהודית טענו כי מדובר בפיגוע. ראש ממשלת צרפת גינה את הפיגוע וכתב ברשת X: "מדובר בפעולה אנטישמית". כך לפי סוכנות AFP.