סיפור כזה עוד לא שמעתם: לחולה הקשה ניתנה היכולת להגשים משאלה אחת - זה מה שביקש

צוות אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום התגייס למשימה מרגשת ומיוחדת: להגשים משאלה לרפאל שרף, בן 54 שחולה במחלה קשה, לבקר בשוק מחנה יהודה בירושלים, היכן שהייתה 'הבסטה' שלו ושל אביו, ולהתפלל בכותל המערבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/24 16:07 יח באב התשפד

סיפור כזה עוד לא שמעתם: לחולה הקשה ניתנה היכולת להגשים משאלה אחת - זה מה שביקש
שוק מחנה יהודה, אילוסטרציה |, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לרפאל שכל חייו גר בירושלים הייתה בסטה של ירקות עם אביו בשוק מחנה יהודה במשך 25 שנים. זה היה הבית השני שלו, הוא היה נמצא שם בכל ימות השבוע במשך כל שעות היום. לפני מספר רב של שנים אביו לקה בשבץ מוחי והם נאלצו למכור את הבסטה. מאז נשארה בליבו של רפאל הבסטה שכל כך אהב יחד עם האהבה שלו לשוק ולעיר ירושלים.

צוות שלם הפיק את המשאלה

צוות אמבולנס המשאלות של מד"א, הפראמדיקיות הדר אלמקייס ואביה דואני ונהג האמבולנס, חובש מתנדב יענקי רוזנפלד הגיעו לאסוף את רפאל יחד עם אחותו חנה להגשמת המשאלה בירושלים. בתחילה, רפאל ביקר בכותל המערבי שם הניח תפילין והתפלל ולאחר מכן יצא אמבולנס המשאלות לביקור בשוק מחנה יהודה. בשוק חיכו לו בעלה וחמשת נכדיה של חנה ואחותם גלית.

במהלך ביקורו בשוק הסוחרים בעלי הבסטות שמחו והתרגשו לראות אותו והוא שתה את משקה התמרינדי שכל כך רצה לשתות. בסיום הביקור, עבר רפאל באזור בו הייתה פעם הבסטה שלו, התמלא בגעגועים והעלה זיכרונות.

רפאל ומשפחתו

רפאל ומשפחתו צילום: איתמר כרמון, דוברות מדא

חנה כהן, אחותו של רפאל: "הצוות שהגשים לאחי, רפאל את המשאלה - אין לי מילים להודות לכם. אנחנו קוראים לכם, המלאכים שלנו. שימחתם וריגשתם אותי מאוד ובמיוחד את רפאל. אני בטוחה שהמשאלה מילאה אותו באושר וזיכרונות טובים מתקופות טובות".

חובש רפואת חירום, נהג האמבולנס המשאלות של מד"א יענקי רוזנפלד: "התרגשנו להגשים את המשאלה של רפאל. שמחים לעשות טוב ולחזק אנשים שזקוקים לכך. מאחלים לרפאל רפואה שלמה ובשורות טובות".

רפאל ומתנדב מגן דוד אדום

רפאל ומתנדב מגן דוד אדום צילום: איתמר כרמון, דוברות מדא