השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים: נקבע מותו של גדעון פרי שנפצע אנוש בפיגוע

לאחר מאמצים רבים נקבע מותו של המאבטח גדעון פרי שנפצע באורח אנוש בפיגוע היום באזור התעשייה סמוך לקדומים. הנשיא הרצוג ספד: "ליבנו ומחשבותינו הערב עם משפחתו ואוהביו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/24 19:54 יד באב התשפד

השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים: נקבע מותו של גדעון פרי שנפצע אנוש בפיגוע
גדעון פרי ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

הפיגוע היום סמוך לקדומים: לאחר מאמצים רבים ומאבק על חייו, הרופאים בחדר הטראומה בבילינסון מקבוצת כללית, נאלצו לקבוע את מותו של גדעון פרי, תושב קדומים, שנפצע באופן אנוש כאשר מחבל הכה בו בפטיש, גנב את נשקו ונמלט. פרי השאיר אחריו אלמנה ושלושה ילדים.

הישראלי הותקף על ידי מחבל באיזור התעשייה

היום (א') הותקף ישראלי באזור התעשייה בראון סמוך לקדומים בשומרון על ידי מחבל. הישראלי, מאבטח שעבד באזור, הוכה בראשו ככל הנראה בפטיש. לאחר שגנב המחבל את נשקו של הפצוע נמלט מהמקום. כוחות רבים של צה"ל פתחו במרדף אחריו, בינתיים תושבים בקדומים הונחו להישאר בבתים.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מיהר להגיב לאירוע: "צריך להחזיר את ההרתעה. הפיגוע הזה לא יכול היה לבוא בלי ההסתה ומימון הטרור של הרשות הפלסטינית". דגן ביקר את ממשלת ישראל וקרא והוסיף: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר מהקונספציה, הגיע הזמן שתבין מי האויבים שלנו ומול מי אנחנו מתמודדים".

נשיא המדינה הרצוג ספד ברשת X: "ליבנו ומחשבותינו הערב עם משפחתו ואוהביו של גדעון פרי ז"ל, המאבטח שנרצח בידי בן עוולה בפיגוע באזור התעשייה בראון שבשומרון. אני מחזק את כוחות הביטחון שלנו שעושים לילות כימים בהגנה על אזרחי ישראל בכל גזרותיה ויודע כי יבואו חשבון עם המרצח הארור ושולחיו".