הרמטכ"ל מגיב לאמריקאים: אנחנו נלחמים כדי לפרק את חמאס

הרצי הלוי הגיע ללשכת הגיוס תל השומר ללוות את המתגייסים החדשים לחטיבת הצנחנים. שם הודיע כי ישראל נלחמת: "כדי לפרק את ארגון חמאס, זה אומר לפגוע ולהרוג כמה שיותר פעילים שלו ולהשמיד את התשתיות של חמאס ברצועת עזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/24 15:32 יא באב התשפד

הרמטכ"ל מגיב לאמריקאים: אנחנו נלחמים כדי לפרק את חמאס
הרמטכ"ל עם המתגייסים החדשים | , צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי הגיע היום (ה') ללשכת הגיוס בתל השומר ללוות את המתגייסים החדשים לחטיבת הצנחנים. בלשכת הגיוס הוא דיבר עם הצעירים לאחר פרסום אמירת הבכירים האמריקאים כי ישראל לא תוכל לחסל את חמאס לחלוטין: " אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות והיכולת של חמאס ברצועת עזה".

הרמטכ"ל עם המתגייסים החדשים |

הרמטכ"ל עם המתגייסים החדשים | צילום: דובר צה"ל

"אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות הזו והיכולת הזו של חמאס"

הלוי עוד אמר: "חטיבת הצנחנים נלחמת ברצועת עזה כדי לפרק את ארגון חמאס, זה אומר להרוג את המפקדים שלו, לפגוע ולהרוג כמה שיותר פעילים שלו ולהשמיד את התשתיות של חמאס ברצועת עזה". הרמטכ"ל המשיך והוסיף: "כי אחרי מה שקרה בשבעה באוקטובר, אנחנו לא מוכנים שתהיה הנוכחות הזו והיכולת הזו של חמאס ברצועת עזה".

בכירים אמריקאים: ישראל לא תוכל לחסל את חמאס לחלוטין

כזכור, הבוקר פורסם כי בכירים אמריקאים אמרו לניו יורק טיימס כי ישראל השיגה את כל מה שהיא יכולה מבחינה צבאית בעזה. בנוסף הם אמרו כי ישראל לא תוכל לחסל את הארגון לחלוטין, מכיוון שההפצצות המתמשכות מגדילות את הסיכונים למוות של אזרחים כאשר האפשרות לחסל את חמאס פוחתת.