סוף עצוב: נקבע מותו של מיכאיל סמארה שנפגע במתקפת הכטב"מים

בבית החולים נקבע מותו של מיכאיל סמארה שנפגע מפגיעת מיירט שהחטיא את מטרתו במהלך מתקפת הכטב"מים של חיזבאללה. סמארה הגיע לארץ מלימודים בצ'כיה כדי לבקר את משפחתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/24 13:53 ה באב התשפד

סוף עצוב: נקבע מותו של מיכאיל סמארה שנפגע במתקפת הכטב"מים
27א, צילום: כטב"מ, אילוסטרציה,

אבל כבד: בבית החולים בנהריה נקבע מותו של מיכאיל סמארה שנפגע אנושות מפגיעת מיירט שהחטיא את מטרתו במהלך מתקפת הכטב"מים של חיזבאללה. סמארה למד כימיה בצ'כיה והגיע לארץ כדי לבקר את משפחתו בכפר יאסיף.

כזכור, סמארה נפצע אנוש מפגיעת מיירט שהחטיא את מטרתו בתקיפה משולבת משטח לבנון, שבה שוגרו כלי טיס בלתי מאוישים לצד רקטות לעבר יישובים בגליל המערבי, נהריה ועכו. לאחר סריקות במוקדי הנפילות, איתרו כוחות הצלה ממד"א ומאיחוד הצלה את סמארה כשמצבו קשה עד אנוש ופינו אותו לבית החולים בנהריה.

יוני טולדנו, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה מסר: "תוך כדי נסיעה סימנו לי אזרחים לעצור לאחר שרכב עשה תאונה לאחר שמיעת האזעקה וככל הנראה כתוצאה מפגיעת רסיס. עצרתי לסייע לנהג הרכב עם תיק ציוד רפואי שקיבלתי מאיחוד הצלה ונגשתי לסייע לו תוך עצירת הדימומים וחבישה ראשונית - על גופו ועל רכבו נמצאו סימני פגיעת רסיס. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בנהריה".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il