קמלה האריס: מוכנה לדון באמברגו נשק על ישראל

דיווח: סגנית נשיא ארצות הברית נפגשה עם נציגי ארגון פרו פלסטיני לפני עצרת בחירות שלה במישיגן ואמרה להם כי היא תהיה מוכנה לדון בהטלת אמברגו נשק על ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/24 08:18 ד באב התשפד

קמלה האריס: מוכנה לדון באמברגו נשק על ישראל
קמלה האריס, צילום: lev radin,Shutterstock

קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית והמועמדת של המפלגה הדמוקרטית לבחירות לנשיאות "מוכנה לדון" בהטלת אמברגו נשק על מדינת ישראל בעקבות המלחמה בעזה. כך פורסם הבוקר (ה') בעיתון האמריקאי "ניו יורק טיימס".

האריס נפגשה עם נציגי ארגון פרו פלסטיני

על פי הדיווח, הלילה נערכה עצרת בחירות במישיגן. לפני העצרת, האריס נפגשה עם שני נציגי ארגון Uncommitted National Movement, תנועת מחאה פרו פלסטינית המתנגדת לישראל. החברים בתנועה מתנים את תמיכתם במפלגה הדמוקרטית בהפסקת התמיכה האמריקאית בישראל.

גל של אנטישמיות ברחבי העולם בעקבות המלחמה

הפגנה אנטי ישראליות בעולם, צילום: Jesus Salas Dual,Shutterstock

סגנית הנשיא אמרה לנציגי הארגון כי תהיה מוכנה לדבר איתם על אמברגו

לפי ה- "ניו יורק טיימס", הפעילים אמרו לה שהם רוצים לתמוך בה, אבל הם יעשו זאת אם האריס וולז סגנה ישקלו אמברגו נשק על ישראל כדי להפסיק לאלתר את המלחמה בעזה ואת תקיפות ישראל. בדיווח נכתב כי לאחר הפגישה נציגי הארגון טענו כי האריס אמרה להם: "אני מוכנה להיפגש כדי לדבר על זה אתכם".

"היא תמיד תפעל להבטיח שישראל תוכל להגן על עצמה"

מדוברות סגנית הנשיא נמסר: "בפגישה הקצרה הזו, היא אמרה שהקמפיין שלה ימשיך לעסוק באותן . סגנית הנשיא הייתה ברורה: היא תמיד תפעל להבטיח שישראל תוכל להגן על עצמה מפני איראן וקבוצות טרור הנתמכות על ידי איראן.

עוד נאמר: "סגנית הנשיא מתמקדת בהבטחת הסכם הפסקת האש ושחרור החטופים שנמצא על השולחן. כפי שהיא אמרה, הגיע הזמן שהמלחמה הזו תסתיים בצורה שבה: ישראל בטוחה, החטופים משוחררים, סבלם של אזרחים פלסטינים יסתיים, והעם הפלסטיני יוכל לממש את זכותו לכבוד, לחופש ולהגדרה עצמית".