העיתונאי החרדי תוקף: ככה לא נראה מאבק על לימוד תורה

יקי אדמקר שיתף ברשת החברתית סרטון ובו נסיונות פריצה של קיצוניים מהפלג הירושלמי לביתו של הרב דוד לייבל, שתומך בגיוס חרדים. "אני לא רוצה להעלות על הדעת מה היה קורה אם היו מצליחים לפרוץ לבית ולפגוע בו פיזית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 22:46 כו בתמוז התשפד

העיתונאי החרדי תוקף: ככה לא נראה מאבק על לימוד תורה
הפגנת חרדים בירושלים, צילום: דוברות המשטרה

העיתונאי החרדי יקי אדמקר תקף בפוסט ברשת ה-X שלו את נסיונות הפריצה של חרדים מהפלג הירושלמי לביתו של הרב דוד לייבל, תוך איומים במוות על רעייתו ובניו. "אני לא רוצה להעלות על הדעת מה היה קורה אם היו מצליחים לפרוץ לבית ולפגוע בו פיזית, זה לא היה רחוק מכך". אדמקר שיתף סרטון של נסיונות הפריצה.

העיתונאי החרדי: "התנהגות של פראי אדם"

"ככה לא נראה מאבק למען לימוד התורה", כתב אדמקר, "גם אם הרב מעודד גיוס חרדים שאינם לומדים. זו לא התנהגות של בני תורה אלא של פראי אדם. גם מחלוקות אידאולוגיות צריך לדעת לנהל ויש קווים אדומים. זה דורש גינוי נחרץ של כל הפוליטיקאים החרדים, ויפה שעה אחת קודם".

ח"כ אלמוג כהן בתגובה לתקיפה החמורה בפתח ביתו של הרב לייבל: "התקיפה המבישה של קיצוניים פורעי חוק, בפתח ביתו של הרב עד שנשקפה סכנה לחייו וחיי משפחתו. שכל חטאו הוא ניסיון למציאת פיתרון בחוק הגיוס היא מבישה ואמורה להיות תמרור אזהרה אדום למה שהקומץ החולני הזה מסוגל, אני דורש ממשטרת ישראל לנקוט ביד קשה ובאגרוף ברזל נגד הפורעים האנרכיסטים. אני מחזק את הרב לייבל ומקווה שבמהרה נמצא פיתרון לחוק הגיוס הכה נחוץ כעת".