Deprecated: md5(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/func.php on line 1072
"הנייה היה מנהיג מאוד מתון" - כיפה

ערוץ החדשות בשערורייה חדשה: "הנייה היה מנהיג מאוד מתון"

רשת החדשות הבריטית מעוררת סערה נוספת, לאחר שכתבת הערוץ אלכס קרופורד תיארה את חיסול מנהיג חמאס וטענה כי מדובר במנהיג מתון | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/24 14:36 כה בתמוז התשפד

ערוץ החדשות בשערורייה חדשה: "הנייה היה מנהיג מאוד מתון"
איסמעיל הנייה, צילום: Abed Rahim Khatib,Flash90

החיסול של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בטהרן הכה את העולם בתדהמה, וסוקר נרחבות בכלי התקשורת השונים. אחד מהסיקורים עורר סערה גדולה במיוחד, לאחר שהכתבת בחרה לכנות את המנהיג העליון של ארגון הטרור כ"מתון במיוחד".

רשת "סקי ניוז" הבריטית חוותה לא מעט תקריות עם ישראל מאז תחילת המלחמה עקב מסגור מוטה ושאלות הזויות, והיום (ד') הוכיחה שוב את חוסר הניטרליות שלה ביחס למלחמה. כתבת "סקי ניוז" בביירות, אלכס קרופורד, מסרה דיווח על החיסול וטענה כי "הנייה היה מנהיג מאוד מתון".

צפו בסרטון כל כתבת סקיי ניוז

כזכור, גם כלי התקשורת האחרים סיקרו את החיסול בצורה מרוככת יחסית. בתאגיד השידור הבריטי, BBC, נאמר כי ראש הלשכה המדינית של חמאס נתפס בעיני רבים כ"מנהיג פרגמטי יותר" של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, "הטלגרף" דיווחו כי הנייה הינו בכיר חמאס מחוץ לעזה, ומתווך מרכזי בשיחות המשא ומתן. כמו כן, סוכנות הידיעות "רויטרס" מסרה כי הנייה הוא "הפנים של הדיפלומטיה הבינלאומית של הקבוצה הפלסטיני".