פרסום ראשון חברת תעופה חדשה מגיעה לישראל ומזעזעת את המחירים - כרטיס ב49 יורו

Bees Airlines, חברת התעופה הרומנית החדשה, נכנסת לשוק הישראלי ומציעה טיסות מישראל לרומניה במחירים זולים במיוחד. האם המתחרים ילכו בעקבותיה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/24 20:18 כד בתמוז התשפד

חברת תעופה חדשה מגיעה לישראל ומזעזעת את המחירים - כרטיס ב49 יורו
מטוס של החברה החדשה, צילום: Real_life_photo,Shutterstock

חברת התעופה הרומנית החדשה, Bees Airlines, מתכוננת להתחיל טיסות סדירות מישראל לרומניה החל מסוף חודש אוגוסט הקרוב. החברה, שקיבלה לאחרונה אישור הפעלה אווירית מהרשויות ברומניה, תציע טיסות מנמל התעופה בן גוריון לשני יעדים ברומניה: בוקרשט וסוצ'אבה.

הבשורה המשמחת למטיילים הישראלים היא המחירים האטרקטיביים שמציעה החברה החדשה. טיסה הלוך ושוב תעלה החל מ-100 יורו בלבד, כולל מזוודת טרולי. יתרה מכך, כרגע ניתן להזמין כרטיסים במחיר מבצע של 49 יורו לכיוון בלבד, וזאת לכל התאריכים, כולל בתקופת חול המועד סוכות.

הטיסות לבוקרשט צפויות להתחיל כבר בחודש אוגוסט, בעוד שהטיסות לסוצ'אבה יחלו בספטמבר. ניתן להזמין כרטיסים באתר הרשמי של החברה.

הזמנת טיסה מהחברה החדשה

הזמנת טיסה מהחברה החדשה צילום: צילום מסך

Bees Airlines מתכננת להפעיל צי של מטוסי איירבוס A320 ומציעה שירותי טיסות בינלאומיות לא סדירות ממספר שדות תעופה ברומניה. בנוסף לקווים לישראל, החברה מתכננת טיסות ליעדי נופש פופולריים כמו טורקיה ומצרים, וכן ליעדים אירופאיים כמו ורונה, פראג, הרקליון ובאדן-באדן.

ויקטור אנטוהה, מנכ"ל Bees Airlines, הביע התרגשות לקראת תחילת הפעילות: "אנו שמחים להגשים את אחת המטרות שהצבנו לעצמנו בעת הקמת החברה - הפעלת טיסות סדירות למספר רב ככל האפשר של יעדים. אנו מתכננים להרחיב את צי המטוסים שלנו ולגוון את השירותים והמוצרים המוצעים על טיסות Bees Airlines."

עם כניסתה של Bees Airlines לשוק, נפתחות אפשרויות חדשות ומרעננות עבור הנוסעים הישראלים המעוניינים לטוס לרומניה במחירים משתלמים. נותר רק לאחל לחברה החדשה "Zbor plăcut!" - טיסה נעימה ברומנית.