"הבטחנו שנזדקן יחד": נועה ארגמני במכתב קורע לב

החטופה ששוחררה הופרדה מבן זוגה אבינתן אור בסרטון הידוע, ומאז לא ראתה אותו. לאחר שבועות היא פונה אליו בגעגועים ומבטיחה - אחזיר אותך הביתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/24 19:37 כד בתמוז התשפד

"הבטחנו שנזדקן יחד": נועה ארגמני במכתב קורע לב
נועה ארגמני |, צילום: Dudu Greenspan,Flash90

נועה ארגמני שוחררה רק לפני מספר שבועות משבי החמאס לאחר שנחטפה יחד עם בן זוגה אבינתן אור ממסיבת הנובה. התיעוד של השניים מופרדים זה מזה הפך לסמל המאבק להחזרתם. בעוד המשפחות האמינו כי השניים עדיין יחד, נועה ארגמני חשפה בכאב עם חזרתה כי הסרטון תיעד את הפעם האחרונה שראתה אותו.

אבינתן אור, "לא בכל מחיר"

אבינתן אור, צילום: באדיבות המשפחה

"הבטחתי שאהיה לצידך בטוב וברע"

היום (ג') היא כותבת אליו מכתב בגעגועים: "אהוב שלי. כבר 297 ימים מאז הרגע שהפרידו בינינו, אותו הרגע שכל העולם נחשף אליו, הרגע שבו הלב שלי נקרע ומאז לא חזר להיות אותו הדבר. תמיד הבטחתי לך שנכבוש את העולם ביחד, שנזדקן ביחד, שאהיה לצידך בטוב וברע. ובאותו הרגע ב-7 באוקטובר, נלחמתי עד לרגע האחרון כדי שנוכל לעבור את הכל ביחד זה לצד זו" סיפרה.

"אך לצערי אלו היו הדקות האחרונות שבהן ראיתי אותך וכל אחד מאיתנו נחטף למקום אחר. אני עדיין לא מצליחה לתפוס את זה שעכשיו אני פה ואתה אהוב שלי עדיין שם, חי כל יום בפחד אינסופי" היא המשיכה והבטיחה לו, "אעשה הכל על מנת להשמיע את קולם של כל 115 החטופים שעדיין שם, כדי להחזיר את כולם, להציל עכשיו כל עוד אפשר את כל אלה שעוד נותרו בין החיים ולהחזיר גם את אלה שכבר אינם בין החיים לקבורה במולדתם". זאת מיד לאחר הסערה שהתעוררה סביבה כשבחרה לנסוע עם ראש הממשלה לנאומו בקונגרס האמריקני.