עד מג'דל שמס: חנן בן ארי הגיע לנחם - "אנשים אצילי נפש"

הזמר חנן בן ארי עלה אמש לרמת הגולן ונכח בהלוויתם של 11 מ-12 הנרצחים בפגיעת הרקטה הישירה במג'דל שמס. לאחר הלוויה ביקר בביתם של הוריה של אלמא שנרצחה: "החיוך של הבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/24 09:40 כג בתמוז התשפד

עד מג'דל שמס: חנן בן ארי הגיע לנחם - "אנשים אצילי נפש"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

יממה לאחר הטבח במגרש הכדורגל במג'דל שמס, הזמר חנן בן ארי ערך ביקור ניחומים ביישוב הדרוזי. לאחר שנכח בהלוויה ההמונית נסע בן ארי לבקר את משפחתה של אלמא אימן פכר אלדין וכך כתב בסטורי באינסטגרם: "זאת אלמא. בת 11, ספורטאית מצטיינת. בת יחידה במשפחה של בנים. החיוך של הבית. האור של אמא שלה. הלכה לשחק במגרש עם משפחה וחברים ולא חזרה".

"הלוואי שתהיה בינינו ברית של חיים ולא רק של מוות"

לרקע שירו "שבורי לב" הוסיף בן ארי וכתב: "אנשים אצילי נפש. עוד מצאו כוחות לחזק אותנו ולבקש: ""הלוואי שתהיה בינינו ברית של חיים ולא רק של מוות"". כזכור, זמן קצר לאחר היוודע דבר האסון, פרסם בן ארי כי הוא מתכוון להגיע להלוויות הנרצחים במג'דל שמס וקרא לציבור להצטרף.

ההלוויה ההמונית |

ההלוויה ההמונית | צילום: David Cohen,Flash90

אושרה זהותו של הנרצח ה-12

אמש בשעות הבוקר הובאו למנוחות 11 נערים ונערות שנרצחו באירוע הטרגי במג'דל שמס. בשעות הערב דווח כי ג'פארא אבראהים, בן ה-10 ממג'דל שמס, הוא הנרצח ה-12 בפגיעת הרקטה ששיגר חיזבאללה למגרש הכדורגל ביישוב. ג'פארא הוגדר כנעדר, והחשד היה כי חטף את הרקטה בפגיעה ישירה. לאחר שעות של סריקות ובדיקות, אושר כי הוא אכן נרצח.