לאחר שהקדים את חזרתו ארצה: נתניהו מפרסם תמונה חריגה מארה"ב

שעות לאחר האסון הכבד במג'דל שמס, ראש הממשלה החליט להקדים את חזרתו ארצה ולשוב לישראל עוד הלילה. עוד קודם מפרסם ראש הממשלה תמונה עם מזכירו הצבאי בהתייעצות ראשונית

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/24 22:56 כא בתמוז התשפד

לאחר שהקדים את חזרתו ארצה: נתניהו מפרסם תמונה חריגה מארה"ב
נתניהו, התייעצות בטחונית, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

ביקורות נמתחו הערב (שבת) על ראש הממשלה נתניהו על כך שלא מיהר להקדים את טיסתו בעקבות האסון הקשה במג'דל שמס, אך בהמשך החליט ראש הממשלה להקדים את הטיסה ולשוב ארצה עוד הלילה במקום הטיסה המקורית שתוכננה לראשון בבוקר.

התמונה של נתניהו מארצות הברית

בהמשך הערב מפרסם נתניהו בחשבון ראש הממשלה ברשת X תמונה נוספת מההתייעצות הביטחונית שערך בארצות הברית עם מזכירו הצבאי האלוף רומן גופמן. "ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייעצות ראשונית עם מזכירו הצבאי, מיד לאחר האסון במג'דל שמס" נכתב בחשבונו של ראש הממשלה .

"ראש הממשלה קיבל את ההחלטה מיד עם היוודע האסון הנורא"

נתניהו עצמו הכחיש את הדיווח כי הקדים את טיסתו רק בשל הביקורת הציבורית ובלשכתו טענו כי ההחלטה התקבלה בידי נתניהו מיד עם היוודע האסון הכבד. "הפרסומים שראש הממשלה כביכול קיבל את ההחלטה להקדים את שובו לארץ בעקבות ביקורת, הם שקריים לחלוטין" נכתב.

"ראש הממשלה קיבל את ההחלטה להקדים את שובו מיד עם היוודע האסון הנורא במג'דל שמס, ואף עדכן על כך את שר הביטחון לפני שהביקורת הכוזבת הושמעה בתקשורת. ראש הממשלה יכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני מיד עם שובו לארץ".