נועה ארגמני ספדה ללוחם שהציל את חייה: "תהיה בליבי תמיד"

החטופה שחולצה מהשבי לאחר שמונה חודשים ספדה ללוחם שנפל במבצע החילוץ שבו שוחררה משבי חמאס. "אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך ואת מעשה הגבורה שלך בכל מקום, תהיה בליבי תמיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/24 21:12 יט בתמוז התשפד

נועה ארגמני ספדה ללוחם שהציל את חייה: "תהיה בליבי תמיד"
נועה ארגמני |, צילום: Dudu Greenspan,Flash90

נועה ארגמני, החטופה שחולצה משבי החמאס לאחר שמונה חודשים בעזה, הספידה היום אתארנון זמורה ז"ל שנהרג ב"מבצע ארנון" שבו שוחררה. "לא זכיתי להכיר או לראות אותך, אבל ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך במבצע החילוץ ההירואי ולשחרורם של שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר ג'אן ולשחרורי" כתבה נועה לעוקביה באינסטגרם.

"אני רוצה להודות לך באופן אישי ומעומק הלב"

"שאלתי עליך" המשיכה. "סיפרו לי שאתה אדם ערכי, מקסים, אהוב, בנאדם טהור, איש משפחה, בן זוג מדהים ואבא מושלם. כך אישתך מיכל ביקשה שנזכור אותך וכך אני בוחרת לזכור אותך. אני רוצה להודות לך באופן אישי ומעומק הלב על כך שבאומץ ליבך לא חשבת פעמיים ויצאת למבצע החילוץ, על כך שבחרת להציל חיים גם בידיעה שתסכן את חייך, ועל כך שעשית זאת בכל פעם מחדש והכל למען החטופים ולמען כל עם ישראל".

"אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך"

לסיום כתבה ארגמני: "אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך ואת מעשה הגבורה שלך בכל מקום, תהיה בליבי תמיד. הביטוי "כי במותו ציווה לנו את החיים" קיבל משמעות עוצמתית שתהיה שזורה לעד בחייה".