מזעזע: לוחם צה"ל הצטלם עם גופות החטופים והפיץ את הסרטון ברשתות

לוחם צה"ל צילם את עצמו עם חמשת גופות החטופים שחולצו מרצועת עזה, מאזור חאן יונס. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ואף הגיע למשפחות חטופים, שעות לפני שהאירוע הותר לפרסום. צה"ל: הלוחם נשפט לעשרה ימי מחבוש ויודח ממילואים לצמיתות

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/24 09:21 יט בתמוז התשפד | עודכן בתאריך 25/07/24 09:32

מזעזע: לוחם צה"ל הצטלם עם גופות החטופים והפיץ את הסרטון ברשתות
לוחם צה"ל ברצועה עזה, ארכיון | , צילום: דובר צה"ל

לוחם צה"ל תיעד עצמו אתמול (ד') עם חמשת גופות החטופים שחולצו מאזור חאן יונס. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות ואף הגיע למשפחות חטופים, שעות לפני שהאירוע הותר לפרסום. קרובי חטופים שנחשפו לסרטון מסרו ל-N12 כי הם: "מזועזעים מהאירוע".

חמשת החטופים שחולצו מהרצועה |

חמשת החטופים שחולצו מהרצועה | צילום: מטה משפחות החטופים

צה"ל: "מוקיע התנהגות המסכנת את ביטחון כוחותינו"

מצה"ל מסרו בתגובה: "איש מילואים תיעד והפיץ סרטונים רגישים מפעילות מבצעית אמש לחילוץ חללים חטופים, בניגוד מוחלט לפקודות צה"ל ולערכי צה"ל. הלוחם נשפט על ידי מפקד אוגדה 98 לעשרה ימי מחבוש, ובהחלטה פיקודית הודח משירות מילואים לצמיתות. צה"ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע התנהגות המסכנת את ביטחון כוחותינו, ופוגעת במשפחות החטופים".

חמשת החטופים נהרגו במהלך הקרבות ב-7 באוקטובר וכעת גופותיהם חולצו

כזכור, אתמול (ד') כוחות הביטחון חילצו את גופתה של החטופה שנרצחה מיה גורן, ואת הגופות של חללים החטופים רס"ר (מיל') אורן גולדין, רס"ם (מיל') רביד אריה כץ ז"ל, סמ"ר תומר אחימס וסמל קיריל ברודסקי ז"ל.

החילוץ בוצע אתמול (ד'), על ידי כוחות שב"כ יחד עם צוות הקרב של חטיבת הקומנדו, כוחות יהל"ם ואגוז בפיקוד אוגדה 98. חמשת החטופים נהרגו במהלך הקרבות ב-7 באוקטובר וכעת גופותיהם חולצו. לאחר המבצע בחאן יונס, כעת מוחזקים ברצועה 115 חטופים.