וואטסאפ משיקה: עוזר חכם מבוסס בינה מלאכותית באפליקציה

דמיינו שיחת וואטסאפ שבה המשתתף השלישי הוא למעשה מחשב עם בינה מלאכותית, היכול לסכם לכם את השיחה או לחפש מידע. נשמע כמו עתיד רחוק? לא עוד. וואטסאפ משיקה עוזר וירטואלי שעומד לשנות את האופן שבו אנחנו מתקשרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/24 09:12 יח בתמוז התשפד

וואטסאפ משיקה: עוזר חכם מבוסס בינה מלאכותית באפליקציה
וואטסאפ , צילום: guteksk7,Shutterstock

וואטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית, הכריזה היום על השקת Meta AI - עוזר חכם מבוסס בינה מלאכותית - בתוך האפליקציה. המהלך הוא צעד משמעותי בשילוב טכנולוגיית AI בתוכנות המסרים המיידיים. השירות זמין במספר מדינות כמו ארה"ב, ארגנטינה, מקסיקו ועוד, וצפוי להגיע גם לישראל, אם כי לא ברור מתי בדיוק.

בדומה לכלי בינה מלאכתותית אחרים גם פה יוכלו המשתמשים להשתמש ב-Meta AI לקבלת תשובות, רעיונות והשראה כחלק משיחות הוואטסאפ שלהם. דבר שעשוי לשנות את אופי השיחות שלנו עם אנשים נוספים.

בקרוב בוואטסאפ יצירת תמונות AI

אחד החידושים המרגשים הוא פיצ'ר "Imagine", המאפשר למשתמשים ליצור תמונות באמצעות תיאור מילולי. יתרה מזאת, ניתן גם לערוך ולשנות את התמונות שנוצרו, קפיצת דרך משמעותית עבור משתמשים רבים שאינם טכנולוגיים.

בנוסף, וואטסאפ מבטיחה כי בקרוב תתאפשר יצירת הדמיות אישיות באמצעות הפקודה "Imagine me". המשתמשים יוכלו ליצור הדמיות של עצמם בסצנות שונות.

מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, הצהיר בעבר כי "המטרה שלנו היא ש-Meta AI תהיה העוזרת החכמה המלאכותית האינטליגנטית ביותר שאנשים יכולים להשתמש בה בחינם ברחבי העולם". השילוב בוואסאטפ הוא חלק מהחזון של החברה להוביל בתחום ה-AI.