מובל על אופנוע לקול צהלות העזתים: נחשף תיעוד חטיפתו של מתן צנגאוקר

לאחר 291 ימים, אמו של החטוף מתן צנגאוקר חשפה תיעוד שלו מתוך רצועת עזה לאחר חטיפתו. בתיעוד הוא נראה מובל על גבי אופנוע בין שני מחבלים באזור חאן יונס. ברקע התיעוד נשמעים קולות שמחה של האזרחים העזתים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/24 21:18 יז בתמוז התשפד

מובל על אופנוע לקול צהלות העזתים: נחשף תיעוד חטיפתו של מתן צנגאוקר
מתן צנגאוקר |, צילום: מטה משפחות החטופים

משפחתו של החטוף מתן צנגאוקר חשפה הערב (ג') תיעוד שלו מתוך רצועת עזה לאחר חטיפתו. בסרטון, הוא נראה מובל על גבי אופנוע בין שני מחבלים באזור חאן יונס. ברקע התיעוד נשמעים קולות שמחה של האזרחים העזתים. ההערכה היא כי הסרטון צולם מספר ימים לאחר החטיפה. אמו של מתן קיבלה את הסרטון בסוף השבוע האחרון והוא פורסם היום על ידה.

המשפחה חשפה את ההודעות האחרונות בנוסף לתיעוד הכואב מהרצועה

מתן צנגאוקר נחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז יחד עם זוגתו אילנה גריצ'בסקי ששוחררה בנובמבר האחרון לאחר 55 ימים בשבי חמאס. בנוסף לתיעוד הכואב, עינב צנגאוקר חשפה את ההודעות האחרונות ששלח בנה בבוקר ה-7 באוקטובר אליה, אל דודו אלירן ואל נטלי אחותו הקטנה.

הריסות קיבוץ ניר עוז |

הריסות קיבוץ ניר עוז |, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

מתן צנגאוקר: "אני אוהב אתכם, אל תבכו"

בהודעות הוא כתב: "יש כאן ערבים, פורצים כאן בתים, אני אוהב אתכם, אל תבכו". מתן צנגאוקר המשיך וכתב לדודו: "אני אוהב אותך, תעזור לאמא עם שני וטאטו (אחיותיו של מתן), זה כל מה שאני מבקש". עוד המשיך וזעק לאמו: "תתקשרי למישהו, שיביאו כוחות".

עינב, אמו של מתן מסרה לראש הממשלה לאחר פרסום הסרטון: "נתניהו, חטופים מתים בשבי. יש עסקה על השולחן. פעם אחת שים את האינטרס הציבורי והלאומי מעל האינטרס הפוליטי והאישי שלך. די לטרפד. הבט במתן שלי שמוחזק תשעה חודשים בידי חיות אדם. יכולת להציל אותו ואת כולם מזמן. הבט בעיני התצפיתניות הפצועות ושאר החטופים שהפקרת. נגמר להם הזמן".