יאיר גולן תקף את עיתונאי "הארץ" וציטט מחז"ל

יו"ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן בביקורת על מי שבחרו לתקוף את נעה ארגמני על הצטרפותה לנתניהו בביקורו בארה"ב. "ראש הממשלה טס טיסת ראווה מיותרת, אבל אני מכבד את ההחלטה של נעה" אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/24 14:36 יז בתמוז התשפד

יאיר גולן תקף את עיתונאי "הארץ" וציטט מחז"ל
יאיר גולן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הזירה העיתונאית גם הזירה הפוליטית גועשת בעקבות הדברים הקשים שנכתבו נגד נעה ארגמני על שטסה עם רה"מ נתניהו לארה"ב. מי שנעמד לצידה של ארגמני הוא יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן שבציוץ ב-X ביקש להשאיר את נעה מחוץ לוויכוח: "הגינויים נגד נעה ארגמני אינם הגונים" כתב.

איש מאתנו לא יבין את הגיהנום שהיא עברה

נועה ארגמני |

נועה ארגמני | צילום: Dudu Greenspan,Flash90

גולן הוסיף: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. נעה הייתה בשבי החמאס 246 יום. איש מאיתנו לא יבין את הגהנום שהיא עברה". הוא הוסיף: "איש מאתנו לא יבין את הגיהנום שהיא עברה. ראש הממשלה טס טיסת ראווה מיותרת. הוא מפקיר את החטופים, אבל אני מכבד את ההחלטה של נעה להצטרף אליו. הרפו".

אורי משגב

אורי משגב | צילום: Flash90

"בושה שלא הייתה כמוה"

כזכור, עיתונאי הארץ אורי משגב תקף אמש בחשבון הפייסבוק שלו את החטופה שחולצה ואת אביה וכתב: "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחויך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים" כתב. "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".