החטופה ששוחררה ספדה לבעלה שנהרג בשבי חמאס: "לא ככה זה היה אמור להיגמר"

רימון קירשט נחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר יחד עם בעלה יגב בוכשטב ז"ל, ושוחררה מהשבי לאחר 53 ימים. החטופה ששוחררה ספדה לבעלה, לאחר הודעת צה"ל כי הוא נהרג בשבי חמאס. "הלב נשבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/24 21:38 טז בתמוז התשפד

החטופה ששוחררה ספדה לבעלה שנהרג בשבי חמאס: "לא ככה זה היה אמור להיגמר"
יגב בוכשטב ז"ל | , צילום: באדיבות המשפחה

רימון קירשט, נחטפה לעזה מקיבוץ נירים ב-7 באוקטובר יחד עם בעלה יגב בוכשטב ז"ל. קירשט, שוחררה מהשבי בחודש נובמבר האחרון לאחר 53 ימים ברצועה. החטופה ששוחררה ספדה הערב (ב') לבן זוגה, לאחר פרסום הודעת צה"ל כי בוכשטב ז"ל נהרג בשבי חמאס: "כבר תכננו איך אני יושבת על הספה בנירים, מבשלת ומחכה לו" סיפרה בכאב.

רימון קירשט: "הרגעים האחרונים שלי ושל יגב ביחד היו מלאים בחיבוקים ובנשיקות"

קירשט שהתה במשך תקופתה בשבי יחד עם בעלה, והערב סיפרה על הרגעים האחרונים שלהם יחד לפני שחרורה: "הרגעים האחרונים שלי ושל יגב ביחד היו מלאים בחיבוקים ובנשיקות", עוד המשיכה ושיתפה: "יגב הקפיד להגיד לי שאם אני בסדר, אז הוא בסדר. שזה עוד כמה ימים והוא בבית".

"לא ככה זה היה אמור להיגמר, הלב נשבר"

החטופה ששוחררה המשיכה לספר: "כבר תכננו איך אני יושבת על הספה בנירים עם כל הכלבים והחתולים, מבשלת ומחכה לו". לבסוף, סיכמה את מילותיה בכאב: "זה אמור היה לקחת כמה ימים, לא ככה זה היה אמור להיגמר, והלב נשבר. יגב היה נפש טובה ורגישה ויפהפייה וקסומה ואני שלו, אני שלו".

כזכור, נציגי צה"ל הודיעו היום למשפחותיהם של יגב בוכשטב ואלכס דנציג ז"ל, על מותם בשבי חמאס. ההחלטה לקבוע את מותם התבססה על מידע מודיעיני ואושרה על ידי ועדת מומחים של משרד הבריאות ובשיתוף משרד הדתות ומשטרת ישראל. נסיבות מותם בשבי חמאס נמצאות בבדיקה על ידי כלל גורמי המקצוע.