סרן מרדכי קדמון מנוף איילון נהרג בפיצוץ רימון בעזה

סרן מרדכי קדמון, קצין הנדסה קרבית ותושב נוף איילון, נהרג מפיצוץ רימון בעזה שלא במהלך פעילות מבצעית. קדמון היה אמור להשתחרר בחודש הבא | ראש הישיבה בה למד: "חבר טוב ודורש טוב לכל סובביו, עוזר תמיד עם חיוך. השמחה לא ירדה מפניו אף פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/24 18:25 טז בתמוז התשפד

סרן מרדכי קדמון מנוף איילון נהרג בפיצוץ רימון בעזה
סרן מרדכי קדמון ז"ל, צילום: ללא

סרן מרדכי קדמון, קצין הנדסה קרבית ותושב נוף איילון, נהרג הבוקר (ב') מפיצוץ רימון בעזה שלא במהלך פעילות מבצעית. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע הקשה. מרדכי היה תלמיד ישיבת ההסדר "נצר מטעי" באריאל, ואחרי שנתיים של לימוד בישיבה הוא התגייס להנדסה קרבית. הוא המשיך לקצונה ובחודש הבא אמור היה להשתחרר.

"מרדכי בא ממשפחה שורשית לתפארת, הוריו ומשפחתו הם אנשים אצילים ובעלי מידות"

מנוף איילון נמסר: "בית נוף אילון מבכה ומודיע בצער רב על נפילתו של סרן מרדכי קדמון הי"ד בנם של הרב יצחק ומיכל ונכדם של ר' צבי ומרים סמואל אשר נפל בקרבות הגבורה ברצועת עזה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. אנו מחבקים את משפחת קדמון בשעתם הקשה, ומבקשים מבורא עולם שיגיד לצרותינו די. מועד לוויה ושבעה ימסרו בהמשך".

הרב ציון טוויל, ראש הישיבה, ספד לו: "מרדכי בא ממשפחה שורשית לתפארת, הוריו ומשפחתו הם אנשים אצילים ובעלי מידות. היה לו חיוך אינסופי בכל הסיטואציות, בכל מקום שהיה בו. הוא היה חבר טוב ודורש טוב לכל סובביו, עוזר תמיד עם חיוך. השמחה לא ירדה מפניו אף פעם. מרדכי היה תמיד בחיפוש פנימי, העמיק ושאל שאלות. הוא לא ישב בשקט אף פעם ורצה להוסיף חכמה ודעת".

מאיגוד ישיבות ההסדר ספד: "בית איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את נפילתו של החייל סרן מרדכי קדמון הי"ד. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים".