נותר רק לזעזע: הקריקטורה שפרסמו תושבי הצפון על "מדינת תל אביב"

קריקטורה חדשה שמפרסם מטה "נלחמים על הצפון" מבקרת את התגובה הרפה של מדינת ישראל על ירי לעבר יישובי הצפון והדרום לעומת שיגורים ופגיעות במרכז הארץ. בקריקטורה שאייר יוסי שחר למען המטה נראה טייס טס במטוסו מעל בתים בוערים צועק: "אמרנו לכם, צפון ודרום בלבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 17:22 טו בתמוז התשפד

נותר רק לזעזע: הקריקטורה שפרסמו תושבי הצפון על "מדינת תל אביב"
מטה נלחמים על הצפון בקריקטורה בועטת, צילום: יוסי שחר

טייס בתוך מטוס קרב עם הכיתוב "מדינת תל אביב" על זנב המטוס חג מעל בתים בוערים. כך בחרו היום (א') אנשי מטה "נלחמים על הצפון" לבקר את מדיניות הממשלה ומערכת הביטחון ביחס לתקיפות נגד ישראל במלחמה האחרונה, ובפרט לאחר שישראל הגיבה בעוצמה בתימן במהלך השבת לאחר שכטב"ם ששיגרו החות'ים פגע בדירה בת"א והרג אזרח ישראלי.

הקריקטורה - בשל היעדר תגובה משמעותית לאירועי הצפון והדרום

בקריקטורה שאייר יוסי שחר נראה הטייס אומר: "אמרנו לכם - צפון ודרום בלבד, מה לא הבנתם". במטה נלחמים על הצפון הדגישו כי הקריקטורה מתפרסמת בשל היעדר תגובה משמעותית לאירועי הצפון והדרום, כאשר במשך מספר חודשים התושבים מפונים מביתם וסובלים מפגיעות חוזרות ונשנות, מאות פצועים ועשרות הרוגים, ללא תגובה משמעותית.

הבניין בת"א שנפגע מהכטב"ם |

הבניין בת"א שנפגע מהכטב"ם | צילום: Jamal Awad,Flash90

הגיע הזמן לצאת למערכה נרחבת בצפון

אחד ממובילי המאבק של מטה נלחמים על הצפון הוא תושב קריית שמונה רפאל סלאב: "הגיע הזמן לצאת למערכה נרחבת בצפון. לא נסכים להיות רצועת הביטחון של מדינת ישראל. חייבים לגמור ברצועת ביטחון בתוך לבנון וניצחון לטווח הארוך. דין קריית שמונה כדין תל אביב".