נועה ארגמני נפרדת: "תודה ששמרת עליי"

החטופה שחולצה לאחר שמונה חודשים בשבי חמאס נפרדה באינסטגרם מחברה הטוב שנרצח במסיבת הנובה, שממנה נחטפה לרצועת עזה יחד עם בן זוגה: "אומנם עליך לא הצלחתי לשמור, אבל תודה ששמרת עליי בכל רגע מלמעלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 14:54 טו בתמוז התשפד

נועה ארגמני נפרדת: "תודה ששמרת עליי"
נועה ארגמני |, צילום: Dudu Greenspan,Flash90

נועה ארגמני, החטופה שחולצה משבי חמאס לאחר שמונה חודשים ברצועת עזה, נפרדה היום (א') בחשבון האינסטגרם שלה מחברה הטוב אורי טשרניחובסקי ז"ל, שנרצח במסיבת הנובה ב-7 באוטובר. המסיבה שממנה נחטפה לעזה יחד עם בן זוגה אבינתן אור שעדיין שבוי ברצועה.

"תודה ששמרת עליי בכל רגע מלמעלה"

החטופה שחולצה שיתפה: "חיכיתי כל כך הרבה זמן לכתוב לך כמה מילות פרידה והנה הרגע הזה הגיע. אורי שלי, קסם של בן אדם. הייתה לך אינטליגנציה רגשית מטורפת וידעת לראות את האחר". עוד הוסיפה וכתבה: "אני תמיד אזכור איך ברגעים שהיה לי קשה תמיד ידעת בדיוק מה עובר עליי ולא נתת לחיוך שעל פניי לבלבל אותך".

נועה ארגמני, שעות לאחר חילוצה מעזה

נועה ארגמני, שעות לאחר חילוצה מעזה | צילום: דובר צה"ל

"תודה ששמרת עליי בכל רגע מלמעלה"

ארגמני הוסיפה וסיפרה: "תמיד היית הילד הכי שמח ברחבה וידעת איך לגרום לכולנו לחייך. האור שלך איתנו בכל מקום, ההבטחה האחרונה שלך הייתה שתשמור על עצמך ותשמור עליי". לבסוף, סיכמה את מילותיה בכאב: "אומנם עליך לא הצלחתי לשמור, אבל תודה ששמרת עליי בכל רגע מלמעלה".

כזכור, ארגמני נחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר יחד עם בן זוגה אבינתן אור ממסיבת הנובה. ליאורה ארגמני, אמה של נועה, התמודדה לאורך חודשי המלחמה עם מחלת הסרטן. מספר שבועות לאחר חילוצה של בתה משבי חמאס, נפטרה.

ליאורה ונועה

נועה יחד עם אמה ליאורה ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה