האמירה המנותקת של ח"כ ואטורי לקרובי החטופים: "את אכלת הבוקר?"

קרובי משפחות חטופים התעמתו היום עם חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד במשכן הכנסת. העוזרת של חבר הכנסת ניסתה למנוע מקרובי המשפחות לדבר עימו ואף ניסתה לחטוף את הטלפון של האדם שצילם על מנת למנוע את תיעוד האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 13:12 טו בתמוז התשפד

האמירה המנותקת של ח"כ ואטורי לקרובי החטופים: "את אכלת הבוקר?"
ח"כ ניסים ואטורי | , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בני משפחות חטופים שהגיעו הבוקר (א') למשכן הכנסת, פנו אל חבר הכנסת ניסים ואטורי בדרישה שיקשיב להם. העוזרת של ואטורי ניסתה למנוע מהם לגשת אליו, ואף הסיטה את מכשיר הפלאפון של אחד מהמצלמים.

עצרת להשבת החטופים |

עצרת להשבת החטופים |, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

ח"כ ואטורי: "את אכלת הבוקר? הכול בסדר"

קרובי החטופים צעקו לעברו: "החטופים סובלים". לאחר שהעוזרת שלו ניסתה לחטוף את הטלפון של בן המשפחה שצילם, ח"כ ואטורי התעלם מהם וחלף על פניהם. "מה קרה, האמת כואבת? תאמין לי שבשבי כואב להם יותר. החטופים נמקים, לא אוכלים ולא שותים", המשיכו המוחים לזעוק לעבר חבר הכנסת שבתגובה השיב להם: "את אכלת הבוקר? הכול בסדר".

חתנו של קית' סיגל: "העוזרת הפרלמנטרית חטפה את הטלפון באלימות"

יובל, חתנו של קית' סיגל החטוף בעזה מסר לאחר האירוע: "הגענו היום לכנסת כמדי שבוע, להשאיר את האהובים שלנו בראש סדר היום הציבורי. במסדרון נתקלנו בחבר הכנסת ניסים ואטורי, אני ובני משפחה נוספים ניגשנו אליו ואת האירוע צילם אחד מבני המשפחות". עוד הוסיף ושיתף: "חנה העוזרת הפרלמנטרית חטפה לו את הטלפון באלימות. חבר הכנסת הצטרף באגרסיביות ודחף אותי ואת ענבל, בת דודתו של החטוף טל שהם".