מגדל אסטרונומי בלב העיר: הכל על הפרויקט העצום שצפוי להיבנות בירושלים

העירייה אישרה את תחילת העבודות להקמת מגדל משרדים בן 24 קומות בקריית התעסוקה בגבעת שאול. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "גבעת שאול משנה את פניה, עם בנייה של מאות אלפי מ"ר של שטחי משרדים ותעסוקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/24 10:10 טו בתמוז התשפד

מגדל אסטרונומי בלב העיר: הכל על הפרויקט העצום שצפוי להיבנות בירושלים
צילום: shutterstock

עיריית ירושלים ממשיכה לפתח את מוקדי התעסוקה ברחבי העיר: פרויקט להקמת מגדל משרדים, מסחר ומבני ציבור בקריית התעסוקה בגבעת שאול, קיבל לאחרונה היתר חפירה מהעירייה. מדובר בצעד נוסף ביישום החזון העירוני להפיכת אזור התעשייה הוותיק למרכז עסקי מתקדם ותוסס.

במסגרת הפרויקט, המקודם על ידי חברת מבנה נדל"ן ואשר ישתרע על פני כ-6 דונמים ברחוב כנפי נשרים, יוקם מגדל בן 24 קומות שיכלול, בין היתר, כ-31.5 אלף מ"ר של שטחי משרדים, 783 מ"ר של שטחי מסחר ו-930 מ"ר יוקצו עבור הקמת מבני ציבור.

הדמיית המבנה

הדמיית המבנה צילום: חיים שחר אדריכלים

בחזית הכניסה צפויה לעבור הרכבת הקלה

בנוסף, בחזית האחורית של קומת הקרקע יוקם שטח ציבורי פתוח ובקומה הראשונה של המגדל ייבנה מתחם לרווחת הקהילה. בחזית הכניסה למגדל, הפונה לרחוב כנפי נשרים, צפויה לעבור בשנים הקרובות הרכבת הקלה. כמו כן, הפרויקט יכלול חניון תת-קרקעי בן 4 קומות בהיקף של כ-8,500 מ"ר.

הקמת המגדל החדש, בתכנונו של משרד חיים שחר אדריכלים, מצטרפת למגמת הפיתוח המואצת שחווה בשנים האחרונות קריית התעסוקה בגבעת שאול, שבמסגרתה נבנים מאות אלפי מ"ר המיועדים לשטחי משרדים אשר מייצרים מקומות עבודה רבים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אזור התעשייה בגבעת שאול משנה את פניו בשנים האחרונות והופך לקריית תעסוקה משמעותית בעיר, עם בנייה של מאות אלפי מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. בנייה זו מצטרפת לתוכניות להקמת כ-2 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר בכל רחבי העיר. נמשיך לפעול לפיתוחה של העיר ירושלים וליצירת עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים בעיר".