מכון פוע"ה גייס למעלה משלושה וחצי מליון שקלים הודות לתמיכת הציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/24 15:38 יב בתמוז התשפד

יותר מ-11,700 תורמים הצטרפו יחד לתרומות של יותר מ 3,700,000 ₪. בשבועות האחרונים, לקראת ימי ההתרמה, פנינו אל הציבור בכלל, ובפרט אל האלפים שנעזרים במכון בכל ימות השנה להשתתף בתרומה כדי שנוכל להמשיך לפעול בשביל אלו שעוד לא זכו. לדברי הרב מנחם בורשטין מייסד וראש מכון פוע"ה: "מדהים, אנשים כל פעם מפתיעים אותי מחדש. עם כל תרומה אנשים אומרים מילים טובות, מחזקים אותנו. המכון זקוק לכספים כדי לעזור לעוד אלפי זוגות השנה בתחומי הפוריות, הריון ולידה ותמיד אנו מתרגשים לשמוע שאנו עושים את העבודה הנכונה ומצליחים לסייע לכל זוג באופן המתאים והמדויק עבורו" הרב אמר בהתרגשות: "אני קורא למי שעוד לא תרם, לקחת מניות מהמפעל האדיר שבכל שנה מסייע לעשרות אלפי זוגות להגשים את חלומם להיות משפחה. יש עוד אלפי אנשים הזקוקים לסיוע ולכם יהיה חלק בכך בע"ה".

בתוך כך, במהלך השנה החולפת סייע מכון פוע"ה ל-102,606 פניות מזוגות המתמודדים עם אתגרי הפוריות, גנטיקה הריון ולידה, מדובר בעליה של למעלה מ-20% מהשנה הקודמת. במערך ההשגחה מציגים נתון שאף הוא גדל משמעותית השנה - 5,658 השגחות התקיימו במעבדות הפוריות בשנה האחרונה, עליה של 30% מהשנה שעברה. קו היועצות פוע"ה – מענה רגשי סייע לכ- 3,600 פונים. למעלה מ-35% מהשנה הקודמת.

זאת ועוד, יוזמה שחגגה לאחרונה שנתיים במכון- 'תודת לידה' – במסגרתה מודים על לידת תינוק חדש במשפחה באמצעות תרומה למכון פוע"ה, זכתה עד היום לתהודה רבה ואלפי משפחות בחרו להודות על תינוק שנולד להם על ידי העברת הטוב הלאה- ותמיכה באלו שעוד לא זכו.