משפחות בנט או נתניהו: עלויות האבטחה של מי היו גבוהות יותר?

במענה לעתירת תנועת "הצלחה", נחשפות עלויות האבטחה של רעיית וילדי ראשי הממשלה בנט, לפיד ונתניהו. בשנה החולפת עמד סכום האבטחה על משפחת נתניהו על כשלוש מיליון וחצי שקלים | כמה עלתה אבטחת ילדיו של בנט?

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/24 21:06 יא בתמוז התשפד

משפחות בנט או נתניהו: עלויות האבטחה של מי היו גבוהות יותר?
אבטחת אישים, צילום: Keren Freeman,FLASH 90

סערת העלויות התורנית? על רקע הביקורות עקב הוצאות אבטחת בנו של ראש הממשלה השוהה בזמן המלחמה במיאמי, נחשפו היום (ד') עלויות הוצאות האבטחה על ילדי ראש הממשלה בשנים האחרונות בהן גם הוצאות על אבטחת ילדיו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. הנתונים שנחשפו לאחר עתירה שהגישה תנועת "הצלחה".

יאיר נתניהו.

יאיר נתניהו. , צילום: פלאש 90

4 מיליון שקלים בכל שנה

לפי הסכומים שפורסמו מופיעות גם ההוצאות על אבטחת ילדיו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט אשר עמדו על 1.3 מיליון שקלים ב-2021 ועל 1.1 מיליון שקלים ב-2022. ההוצאות על אבטחת בניו של ראש הממשלה נתניהו לעומת זאת עמדו בין השנים 2018 ל-2021 על 2 מיליון שקלים לאבנר ויאיר נתניהו כל אחד, העלות המסתכמת של שניהם הגיעו לסכום של בכ-4 מיליון שקלים בכל שנה.

נפתלי בנט

נפתלי בנט | צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בפרסום נחשפה גם עלות האבטחה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו שעמדה בשנת 2023 על סכום של מיליון וחמישים אלף שקלים. לצורך ההשוואה, עלות האבטחה על רעייתו של ראש הממשלה לשעבר בנט, עמדה בשנת 2022 על סכום של שני מיליון ושלוש מאות אלף שקלים.