צופית גרנט פרצה בבכי: "זה נהיה אמיתי"

קורין אלאל שיתפה על האנטישמיות שחוותה בילדותה בטוניס, בעת שהתארחה בתוכנית של המגישה האהובה צופית גרנט. לאחר השיתוף, גרנט ביקשה ממנה לשיר את השיר המפורסם "אין לי ארץ אחרת" וכשזו נענתה לבקשה, פרצה המגישה בבכי

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 22:10 י בתמוז התשפד

צופית גרנט פרצה בבכי: "זה נהיה אמיתי"
צופית גרנט |, צילום: אילן בשור

צופית גרנט, מגישה הטלוויזיה המוכרת והאהובה מובילה את התכנית "אבודים" כבר הרבה מאוד שנים, לאחרונה, גרנט החלה להגיש תוכנית חדשה ששמה: "בסלון עם צופית גרנט" ובה היא מארחת מפורסמים שונים. בפרק האחרון של הסדרה, אירחה המגישה את הזמרת קורין אלאל אשר שיתפה על האנטישמיות שחוותה בילדותה בטוניס.

"לא ידעתי על ישראל שהיא קיימת בכלל"

הזמרת סיפרה: "המורים ידעו שאני יהודייה וזה לא היה לטובתי. הייתי מקבלת כל מיני עונשים שלא ראיתי אף תלמידה מקבלת עונשים כאלה". אלאל המשיכה ושיתפה: "צחקתי כי ילדה דגדגה אותי מאחורה והמורה קשרה אותי לכיסא ליום שלם". הזמרת אמרה בנוסף כי בילדותה: "לא ידעתי על ישראל שהיא קיימת בכלל".

קורין אלאל: "עכשיו זה נהיה אמיתי"

בהמשך השיחה, גרנט שיתפה כי השיר "אין לי ארץ אחרת" של אלאל מעסיק אותה, ולאחרונה החלה לזמזם לעצמה את השיר. הזמרת הגיבה: "כל השנים שהשיר הזה קיים, הייתה לו משמעות כזאת מעלינו, מההרגשה של האהבה שלנו לארץ. פתאום עכשיו, זה נהיה אמיתי". לאחר מכן, המגישה ביקשה מאלאל לשיר את השיר ופרצה בבכי כאשר הזמרת החלה לשיר.

@mashav.tv

בכל השנים, השיר "אין לי ארץ אחרת", שכתב אהוד מנור והלחינה קורין אלאל, סימל את האהבה שלנו לארץ. אבל היום, אל מול גל האנטישמיות בחו"ל, הוא מקבל משמעות חדשה. ישראלי מוזיקה שירים מוזיקהישראלית איןליארץאחרת

♬ סאונד מקורי - משב - משב