חבולות, על מזרונים: פורסמו תמונות של התצפיתניות החטופות מהימים הראשונים בעזה

משפחות התצפיתניות חשפו הערב תמונות של בנותיהן מהימים הראשונים בשבי. המשפחות קיבלו את התמונות לפני מספר חודשים וכעת החליטו לפרסמן. מטה המשפחות: חשיפת התמונות - נועדה כדי לקרב לקרב עסקה. אב החטופה לנתניהו: "אל תיסע לפני שיש עסקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/24 19:05 י בתמוז התשפד

חבולות, על מזרונים: פורסמו תמונות של התצפיתניות החטופות מהימים הראשונים בעזה
התצפיתניות, צילום: .

ברקע המגעים לעסקת חטופים, משפחות התצפיתניות מסרו הערב (ג') הצהרה לתקשורת, ולפניה חשפו תמונות של בנותיהן מהימים הראשונים בשבי החמאס. המשפחות של התצפיתניות דורשות פגישה מיידית עם ראש הממשלה בתחינה לחתום על העסקה לפני נסיעתו לקונגרס. המשפחות קיבלו את התמונות לפני מספר חודשים וכעת החליטו לפרסם אותן על מנת לגרום ללחץ ציבורי למען הגעה לעסקה. הוריהן של חמשת התצפיתניות החטופות נאמו ומסרו מסר אחיד לנתניהו: "אל תיסע, לפני שיש עסקה".

מטה המשפחות: חשיפת התמונות על ידי הורי התצפיתניות - נועדה כדי לקרב את החיבוק שלהם עם הבנות

מטה המשפחות להחזרת החטופים: "מעל 9 חודשים חלפו מאז צולמו התמונות בהן רואים את אגם, דניאלה, לירי, נעמה וקרינה בימיהן הראשונים בשבי החמאס בעזה. ההחלטה האמיצה של הורי התצפיתניות לחשוף את התמונות, נועדה כדי לקרב את החיבוק שלהם עם הבנות, שנמצא במרחק חתימה על עסקת נתניהו שתחזיר את כל 120 החטופים הביתה - החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה ראויה בארצם. אנו דורשים מממשלת ישראל ובפרט מן העומד בראשה להסתכל לבנות האלה בעיניים, לנסות לדמיין מה עובר עליהן ועל כל החטופים כבר 284 ימים ולעשות הכל כדי להחזיר את כולם וכולן הביתה".

התמונות שנחשפו:

אגם ברגר

אגם ברגר צילום: .

קרינה ארייב

קרינה ארייב צילום: .

נעמה לוי

נעמה לוי צילום: .

לירי אלבג

לירי אלבג צילום: .

דניאלה גלבוע

דניאלה גלבוע צילום: .

ראש הממשלה: "אני מזועזע מהסרטון"

כזכור, בחודש מאי האחרון, משפחות התצפיתניות החטופות פרסמו את סרטון חטיפתן ממוצב נחל עוז כפי שתועד ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס ב-7/10. ראש הממשלה נתניהו הוציא הודעה לאחר פרסום הסרטון הודעה וכתב: "אני מזועזע מהסרטון המתעד את חטיפת התצפיתניות היקרות שלנו. נמשיך לעשות הכל כדי להשיבן הביתה. אכזריות מחבלי החמאס רק מחזקת את נחישותי להילחם בכל העוצמה עד לחיסול החמאס, כדי להבטיח שמה שראינו הערב לא יחזור על עצמו לעולם".