פעיל "אחים לנשק" מתריע לפני תביעה לגלית דיסטל: "לא מתירים דמם של אזרחים"

פעיל "אחים לנשק" הגיש מכתב התרעה לפני תביעת לשון הרע כנגד חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל: "לא מתירים דמם של אזרחים. בטח לא נבחרי ציבור". דיסטל הגיבה: "האמת סופה לחלחל וכל הכסף שיש לכם לא יועיל כאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/24 19:01 ט בתמוז התשפד

פעיל "אחים לנשק" מתריע לפני תביעה לגלית דיסטל: "לא מתירים דמם של אזרחים"
גלית דיסטל ואחים לנשק, צילום: יונתן שאול, יונתן סינדל | FLASH 90

עמרי רונן, פעיל "אחים לנשק", מגיש מכתב התרעה לפני תביעה חברת הכנסת גלית דיסטל ומאשים: "פרסמת לשון הרע על מרשנו". "מכתב התראה זה נשלח כהזדמנות אחרונה לפרסם התנצלות", כתב רונן בחשבון ה-X שלו, "ולתרום סכום כסף נכבד למטרה ראויה. לא מתירים דמם של אזרחים. בטח לא נבחרי ציבור. אני מודה מעומק הלב לעוה"ד אלדד ופרץ על הטיפול המסור המהיר והמקצועי".

גלית דיסטל הגיבה: "הארגון שוחר תביעות סדרתי"

גלית דיסטל פרסמה תגובה בו כתבה: "הארגון הזה בעל מקור הכסף האינסופי הוא שוחר תביעות סדרתי. מהזכרון בלבד הארגון הזה הגיש תביעות השתקה נגד ינון מגל, ידידיה מאיר, עופר מלכה, אליהו יוסיאן, יותם זמרי, שי קלך, ערוץ i24 וכעת גם אני זכיתי לכבוד".

"אני שואלת את איש יחסי הציבור של אחים לנשק", כתבה, "כמה אנשים אתם מתכוונים להשתיק כדי שאף אחד לא יעז לומר עליכם את האמת? עשרות? מאות? אלפים? מאות אלפים? מליונים? כמה? האמת סופה לחלחל, אתם יודעים, וכל הכסף שיש לכם (ויש לכם) לא יועיל כאן".