מהמסכים - לחו"ל: המהלך של אורית מרק אטינגר עם היועץ הסרוג

אורית מרק אטינגר בשיתוף פעולה עם יועץ התקשורת משה קלוגהפט: השניים פתחו בסבב הרצאות בארה"ב סביב האנטישמיות הגואה ואסון שבעה באוקטובר. "היטלר לא תיעד בגו פרו את תאי הגזים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/24 14:00 ט בתמוז התשפד

מהמסכים - לחו"ל: המהלך של אורית מרק אטינגר עם היועץ הסרוג
אורית מרק אטינגר, צילום: נוה שלר

אשת התקשורת הסרוגה, אורית מרק אטינגר יצאה בשיתוף פעולה עם משה קלוגהפט למאבק באנטישמיות בארה"ב. במרתון "תודעה מנצחת אנטישמיות". במסגרת המיזם השניים מסרו 7 הרצאות, וערכו 25 פגישות, בין היתר עם יועצו של טרמפ, יועץ למלחמה באנטישמיות, הפרסומאי המוביל בעולם ושגריר ישראל באו"ם.

"הכל הוכן מראש במשך 22 שנה"

בהרצאות שניתנו בין השאר בfifth avenue, kj, altnue, great neck, הוליווד ובוקה רטון- שהוזמנו על ידי בן שפירו, חשפו השניים פרטים שטרם נחשפו על השבעה באוקטובר. "בשעה 6:29 הטבח התחיל, וכבר באותו יום תוך כדי שאונסים, כורתים ראשים, רוצחים וחוטפים - התקיימו הפגנות נגד ישראל - עוד לפני שכף רגל של חייל אחד דרכה בעזה - זה לא קרה באופן ספונטני, הכל הוכן מראש במשך 22 שנה". הסבירו קלוגהפט ואטינגר על הרקע ליציאה לפעילות התודעה בארה"ב.

אורית מרק אטינגר בסבב הרצאות בארה"ב |

אורית מרק אטינגר בסבב הרצאות בארה"ב | צילום: Justin ממבולייזד

אורית מרק אטינגר בסבב הרצאות בארה"ב |

אורית מרק אטינגר בסבב הרצאות בארה"ב | צילום: Justin ממבולייזד

"היו עוד שני מפעלי טבח שונים שהשקיעו בהם אף יותר זמן"

"יתרה מכך", הם סיפרו, "כולם מדברים על הטבח הנוראי של ה 7 באוקטובר, אך במקביל אליו היו עוד שני מפעלי טבח שונים שהשקיעו בהם אף יותר זמן הכנה, והיוו את התשתית לרצח היהודים הנוכחי, אך גם הניחו את הבסיס לטבח הבא. בציר הרשע, בניגוד למה שקורה בישראל, ישנה חלוקת תפקידים ברורה לכל מדינה ולכל שחקן – וזאת הסיבה ל"הצלחתם".

"היטלר לא תיעד בגו פרו את תאי הגזים"

"היטלר לא תיעד בגו פרו את תאי הגזים, מנגלה לא צילם את הניסויים שעשה בתאומים –
אז איך ייתכן שדווקא את הטבח המתועד ביותר בהיסטוריה מצליחים להכחיש?" עם הנצח לא יכול לפעול לטווח קצר" אמרו אטינגר וקלוגהפט, "ואם העולם כולו נגד היהודים, היהודים צריכים להתאגד לצבא היהודים העולמי שעוסק בתודעה".