חברת הכנסת משתלחת בערוץ 12: "כמו ציאניד"

על רקע החששות מפני הסתה לרצח ראש הממשלה, חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מאשימה את ערוץ 12 בכך שהוא גורם ההסתה המשמעותי ביותר כיום: "הערוץ הזה פועל כמו מכבש לתוך התודעה של הישראלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 19:09 ח בתמוז התשפד

חברת הכנסת משתלחת בערוץ 12: "כמו ציאניד"
חדשות 12, ארכיון, צילום: חדשות 12

ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הכה גלים בישראל, כשלאורך היום שבו והתריעו חברי הקואליציה מפני הסתה דומה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן אף הגדילה לעשות, והסבירה כי האשם בשנאה של העם כלפי נתניהו הוא ערוץ 12.

"ציאניד עטוף בצוקריית רוקדים עם כוכבים"

"צריך לומר ביושר", כתבה חברת הכנסת בחשבון ה-X שלה, "גורם ההסתה הכי רעיל (והכי אפקטיבי) נגד ראש הממשלה הוא ערוץ 12 שקורע את העם כבר תשעה חודשים. הערוץ הזה פועל כמו מכבש לתוך התודעה של הישראלים: 50 פעם בממוצע בכל שעת פאנל הצופה הנאמן ישמע שנתניהו רוצה שהחטופים ימותו בשבי החמאס. ציאניד עטוף בצוקריית רוקדים עם כוכבים" עקצה לסיום.

כזכור, היום התכנסו השרים וראש הממשלה לוועדה מיוחדת בה דנו בהסתה שמתחוללת נגד ראש הממשלה. במהלך הוועדה התבטא חבר הכנסת קלנר וטען כי לולא האבטחה סביב נתניהו, כבר היה מתרחש אירוע: "קוראים פה בוגד - הכול עובר, הכתובת כבר רשומה על הקיר והסיבה היחידה שלא קורה לראש הממשלה שלנו שום דבר זה כי יש עליו אבטחה מאוד מאוד כבדה ואנחנו מצד שני יודעים שאין אבטחה של 100 אחוז".