המסר של ברק חירם לפקודיו: "קיווינו להיות הדור שעושה אקזיט, אז קיווינו"

מפקד אוגדה 99 כתב לאחרונה לפקודיו מסר ארוך ונחוש לקראת סיום אחד הסבבים במסגרת הלחימה ברצועת עזה. "קיווינו לחיות חיי נוחות של 'הדור הרביעי', אז קיווינו". הוא הוסיף: "העומס והשחיקה האישיים גוברים, אך לצד זה גם ההצלחות והפגיעה המבצעית באויב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 13:35 ח בתמוז התשפד | עודכן בתאריך 14/07/24 14:12

המסר של ברק חירם לפקודיו: "קיווינו להיות הדור שעושה אקזיט, אז קיווינו"
ברק חירם, צילום: דובר צה"ל

באיגרת שכתב לאחרונה לפקודיו, תת אלוף ברק חירם כותב לפקודיו באוגדה 99 כי "השאיפה והרצון לחזור לחיים השגרתיים שהיו לנו, טבעיים וברורים אך אני יכול להבטיח ש'הנה זה בא'". "קיווינו לחיות חיי נוחות של הדור הרביעי, זה שעושה אקזיט על חיי הסבים והסבתות. קיווינו להיות ככל העמים ולחיות חיים פשוטים. אז קיווינו", כתב.

"מסתכל ימינה ושמאלה: כל כך הרבה אנשים טובים פה"

"ככל שהזמן עובר", כתב חירם, "העומס והשחיקה האישיים גוברים, אך לצד זה גם ההצלחות והפגיעה המבצעית באויב. אלפי דורות מביטים בנו ושואלים - האם אתם ממשיכים לשאת את הלפיד? האם אתם נכנסים מתחת לאלונקה? תשובתינו ברורה: כן ועד הסוף. אני שואב מכם המון כוח, מסתכל ימינה ושמאלה, כל כך הרבה אנשים טובים".

מכתבו של תא"ל ברק חירם

מכתבו של תא"ל ברק חירם צילום: צילום מסך

תחקיר צה"ל קבע: תא"ל חירם פעל במקצועיות

בתחקיר הצה"לי שעסק באירועי שבעה באוקטובר בקיבוץ בארי שבעוטף עזה, נקבע כי תא"ל ברק חירם פעל במקצועיות, ובני הערובה נהרגו מירי מחבלים ולא מפגז הטנק. הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי קיים בשבוע שעבר הערכת מצב במסדרון מרכז רצועת עזה עם תא"ל חירם. לפי הרמטכ"ל, הלחימה בעזה שונה ממקום למקום, אך המשותף היא הנחישות והלחימה האיכותית של הכוחות.