"תקשיב טוב ערב רב, עם ישראל ישנא אתכם לנצח, ידיך מגואלות בדם"

בתגובה לדברים שכתב לה, תקפה חברת הכנסת גלית דיסטל במילים חריפות את עומרי רונן, ממובילי אחים לנשק. "ארגון האלים, השונא, הגזעני והברבי שלך זה הדבר הכי הרסני שקרה לחברה הישראלית מקום המדינה" תקפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/24 09:56 ה בתמוז התשפד

"תקשיב טוב ערב רב, עם ישראל ישנא אתכם לנצח, ידיך מגואלות בדם"
ח"כ דיסטל, מתקפה חסרת תקדים, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

עימות קשה נרשם אתמול (ד') בין חברת הכנסת גלית דיסטל ובכיר "אחים לנשק", עמית רונן, זאת לאחר שחברת הכנסת תקפה במילים בוטות את פעילותו בתנועת המחאה תוך שהאשימה אותו ואת חבריו באחריות לטבח 7 באוקטובר. "עם ישראל ישנא אתכם לנצח" כתבה.

"תתחיל עם הידיים - הן מגואלות בדם"

התגובה הבוטה הגיעה לאחר שהגיב לסרטון שהעלתה לרשת X, דיסטל כתבה: "תקשיב טוב ערב רב, אתה והארגון האלים, השונא, הגזעני והברבי שלך זה הדבר הכי הרסני שקרה לחברה הישראלית מקום המדינה", תקפה דיסטל. בהמשך השתמשה במילים בוטות עוד יותר וכתבה: "עם ישראל ישנא אתכם לנצח. הילדים שלך יתביישו לומר בקול רם שאבא שלהם היה חבר בארגון שהוביל לטבח. הייתי כותבת לך לשטוף את הפה בסבון אבל עדיף שתתחיל עם הידיים - הן מגואלות בדם".

הבוקר הגיבו ב"אחים לנשק לדבריה של דיסטל וכתבו כי "כבר חשבנו שהגענו לפסגה של שנאת חינם, אולם ח"כ דיסטל מוסיפה להתיר את דמנו כשהיא תוקפת אזרח, אח שלנו, מילואימניק שמגן עליה ועל כולנו, בלי קווים אדומים".

"נבהלת מהצעד הכאילו עצמאי שלך בראיון שנתת"

רונן עצמו הגיב לדבריום של דיסטל וכתב: "אין ספק שנבהלת מהצעד הכאילו עצמאי שלך בראיון שנתת ועכשיו את מחפשת למצוא דרך חזרה לזחול לידיו של המלך שלך. כתבת כאן אוסף של שקרים. רק שתדעי הבן אדם הזה שקראת לו 'הבלורית יפת התואר' ו'הכפרה' הגן עלייך 180 ימים במילואים בתשעה חודשים האחרונים".

דיסטל השיבה: "צר לי על אובדנך האישי" זאת בהקשר לסתבו של רונן שנרצחה ב-7 באוקטובר. היא הוסיפה: "אבל אין לזה שום קשר לעובדה שהאג׳נדה שהארגון שלך מוביל גורם לסכנה ביטחונית ממשית. כמו כן, אתה לא היחיד שנמצא במילואים, כל הגברים במשפחה שלי נלחמו מאז הטבח".