אושרי בוצחק ז"ל היה אמור להתחתן הערב - הוריו יכניסו ספר תורה לזיווג

מפקד הצוות בסיירת הנח"ל היה אמור להינשא הערב לבת זוגו, אך נפל בקרבות לפני חצי שנה. הוריו יכניסו ספר תורה המוקדש לזיווג רווקים: "אולי זה לא יהיה יום של שמחה שלנו, אבל אני מקווה שזה יהיה עבור הרבה אנשים שיקיימו את הצוואה של אושרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 16:53 ד בתמוז התשפד

אושרי בוצחק ז"ל היה אמור להתחתן הערב - הוריו יכניסו ספר תורה לזיווג
אושרי בוצחק ז"ל וארוסתו רביד, צילום: באדיבות המשפחה

סרן אושרי משה בוצחק ז"ל, מפקד צוות בסיירת הנח"ל, נפל בקרבות בעזה ב-23.12 - חודש אחרי שהציע נישואים לבת זוגו רביד דמתי. הערב (ד') השניים היו אמורים לעמוד מתחת לחופה, בתאריך סמלי ומצמרר - 10.7. אימו רעות בוצחק נאמה היום במאהל פורום הגבורה וסיפרה על בנה המיוחד שאיבדה בעודו בן 22 בלבד. הערב, במקום לעמוד לצידו מתחת לחופה, יכניסו הוריו ספר תורה המוקדש לזיווגם של כל הרווקים והרווקות המחפשים והמבקשים.

אושרי בוצחק ז"ל וארוסתו רביד

אושרי בוצחק ז"ל וארוסתו רביד צילום: באדיבות המשפחה

"אושרי רצה לעשות את החתונה ביום רביעי כדי שלכולם יהיה נוח להגיע"

"לאושרי היה נורא חשוב שהחתונה תהיה ביום רביעי כדי שכולם יוכלו להגיע", סיפרה אימו, "היה חשוב לו שהמקום יהיה מוקף בתחבורה ציבורית כדי שאנשים יוכלו להגיע בקלות, זה היה אושרי. היום היינו אמורים לשמוע צהלות של שמחה, וגם עצבים - כי חתונה זה יום מטורף כזה עם מלא לחץ. אז לא תהיה חתונה, אבל תהיה הכנסת ספר תורה וננסה לנער את השמיים כדי שנזכה שהרווקים והרווקות של עם ישראל יקימו בית בישראל, כמו שאושרי תכנן לעשות".

"ה-7.10 היה יום חורבן, וה-10.7 היה אמור להיות יום של שמחה", הסבירה בוצחק, "אולי זה לא יהיה יום של שמחה שלנו, אבל אני מקווה שזה יהיה יום של שמחה עבור הרבה אנשים שיקיימו את הצוואה של אושרי".

רעות בוצחק במאהל הגבורה

רעות בוצחק במאהל הגבורה צילום: ללא