החטופה ששוחררה סיימה בהצטיינות את הקורס בצה"ל: "שלמה עם ההחלטה"

לאחר ששוחררה מהשבי יחד עם אימה, נוגה וייס התגייסה במאי האחרון לצה"ל וסיימה בהצטיינות קורס ת"ש: "אני מסיימת את הקורס בתחושה שניצחתי. אני מתרגשת למה שעתיד לבוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 09:43 ד בתמוז התשפד

החטופה ששוחררה סיימה בהצטיינות את הקורס בצה"ל: "שלמה עם ההחלטה"
נגה וייס בסיום הקורס| , צילום: דובר צה"ל

החטופה ששוחררה משבי חמאס בנובמבר האחרון, נוגה וייס, סיימה אתמול (ג') בהצטיינות קורס ת"ש בצבא. וייס, נחטפה יחד עם אימה שירי, והשתיים שוחררו במסגרת הפעימה השנייה של שחרור החטופים. לאחר שהשתחררה מהשבי, וייס התגייסה לצה"ל בחודש מאי האחרון.

נוגה וייס: "אני מסיימת את הקורס בתחושה שניצחתי"

לאחר סיום הקורס, החיילת הצעירה שיתפה במחשבותיה: "היו לי הרבה מחשבות לפני. מהרגע שבו הייתי בטוחה שלא אתגייס לעולם, עד לרגע בו הרגשתי בטוחה במקום בו אני נמצאת, והבנתי שאני רוצה לנצח את עצמי ואותם". עוד הוסיפה ואמרה: "במהלך ההכשרה הפכתי יותר ויותר שלמה עם ההחלטה שלי, והיום אני מסיימת את הקורס בתחושה שניצחתי. אני מתרגשת למה שעתיד לבוא ולהרגיש שהשפעתי על חיילים".

נגה ושירי וייס חוזרות מהשבי |

נגה ושירי וייס חוזרות מהשבי | צילום: דובר צה"ל

"נכנסת אישה מחופשת לערבייה ואני קולטת שזאת אמא שלי. חשבתי שרצחו אותה"

בעבר חשפה וייס בריאיון לערוץ 12 את סיפורה האישי מהשבי. בעדות סיפרה וייס כי אחד משוביה אמר שיתחתן איתה, ולצורך כך אפילו איחדו אותה עם אמה שירי - אותה החשיבה למתה. "אחד החמאסניקים אמר שהוא אוהב אותי, שהוא רוצה להתחתן איתי ושהוא הביא את אמא בשבילי כדי שהיא תאשר לו שנתחתן", סיפרה.

"נכנסת אישה מחופשת לערבייה ואני קולטת שזאת אמא שלי. חשבתי שרצחו אותה, חשבתי שאני לבד. פתאום היא חיה ואני לא לבד". לדבריה, "הוא הביא טבעת ביום ה-14, ואני נשארתי איתו עד היום ה-50. הוא אמר שכולם חוזרים הביתה ואני נשארת כדי לגדל את הילדים שלו".