בגלל סרטון החטופה: כתבת חדשות 12 תוקפת את מגישת ערוץ 14

מגישת ערוץ 14, יערה זרד, הגיבה על פרסום הסרטון של החטופה דניאלה גלבוע וטענה כי "זה לא במקרה שמתפרסמים סרטונים של חטופים כשיש דיבורים על עסקה". לאחר שהתברר כי הסרטון פורסם כבר לפני כחצי שנה, כתבת ערוץ 12 עקצה את זרד והגיבה על הדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 09:04 ד בתמוז התשפד

בגלל סרטון החטופה: כתבת חדשות 12 תוקפת את מגישת ערוץ 14
כתבת חדשות 12, ארכיון., צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

מגישת ערוץ 14 יערה זרד אמרה אתמול (ג') בשידור כי "זה לא במקרה שמתפרסמים סרטונים של חטופים כשיש דיבורים על עסקה". מגישת התוכנית התכוונה לסרטון של התצפיתנית החטופה דניאלה גלבוע שפורסם אתמול לציבור. מיכל פעילן, כתבת חדשות 12 עקצה את זרד, לאחר שהתברר כי סרטון החטופה פורסם על ידי ארגון הטרור כבר במהלך חודש ינואר, ורק אתמול אושר לפרסום על ידי המשפחה. היא הגיבה ברשת X וכתבה: "לא נותנים לעובדות להרוס סיפור טוב".

יערה זרד

יערה זרד, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

הסרטון פורסם בידי ארגון הטרור כבר ב-26 בינואר האחרון

כזכור, משפחתה של התצפיתנית אישרה אתמול לפרסם סרטון משבי חמאס. הסרטון פורסם בידי ארגון הטרור כבר ב-26 בינואר האחרון, אך אתמול אישרה המשפחה לפרסמו לציבור הרחב. בסרטון אומרת גלבוע: "איפה הייתם ב-7 באוקטובר כשנחטפתי מהמיטה שלי?".

"תתאפסו על עצמכם, ממשלה יקרה שלי"

"איפה אתם עכשיו? למה אני, בתור חיילת שנתנה מעצמה את המאה אחוז שלה למדינה ושירתה בשירות קשה כמו בעוטף, צריכה להרגיש שננטשתי ונזרקתי על ידכם? תתאפסו על עצמכם, ממשלה יקרה שלי, ותתחילו לעשות את העבודה שלכם כמו שצריך כדי להחזיר את כולנו הביתה, כל עוד אנחנו בחיים".