"בולט, חייכן וחרוץ": רס"ל טל להט נפל בקרב ברצועת עזה

רס"ל טל להט, בן 21, מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בתנועת הנוער "חמש אצבעות" ספדו לחניכם: "טל היה חניך בולט, חייכן וחרוץ שהיווה דוגמא אישית ומופת לחבריו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 07:15 ד בתמוז התשפד | עודכן בתאריך 10/07/24 11:00

"בולט, חייכן וחרוץ": רס"ל טל להט נפל בקרב ברצועת עזה
רס"ל טל להט ז"ל, צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

היום ה-278 למלחמה: דובר צה"ל מתיר לפרסום הבוקר (ד') כי לוחם מגלן, רס"ל טל להט, בן 21, מכפר סבא, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. הלוויתו תיערך היום בשעה 17:00, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. להט ז"ל הוא חלל צה"ל ה-681 מתחילת המלחמה.

בתנועת "חמש אצבעות" ספדו לטל שהיה חניך התנועה בסניף כפר סבא בשנים שלפני גיוסו לצה"ל.
עמיר מנחם, מייסד תנועת 'חמש אצבעות' שליווה את טל בצעירותו אמר: "הטובים ביותר מקריבים את חייהם למעננו. טל היה חניך בולט, חייכן וחרוץ שהיווה דוגמא אישית ומופת לחבריו בתנועה. טל נכנס ללב של כולנו ולפני גיוסו נכנס לצוות המדיה של חמש אצבעות".

טל (במרכז) בתקופתו בתנועה

טל (במרכז) בתקופתו בתנועה צילום: חמש אצבעות

תקיפה לילית בלבנון

במהלך הלילה, צה"ל תקף יעדי טרור של חיזבאללה בשטח לבנון, זאת התגובה להרג שני הישראלים במטח הקשה אתמול לצפון הארץ. הותקפו שתי תשתיות טרור של מערך ההגנה האווירית של הארגון במרחבים ג'נתא שבעומק לבנון וברעשית שבדרום לבנון. כמו כן, מטוסי קרב תקפו מחסן אמצעי לחימה של הארגון במרחב הכפר כילא שבדרום לבנון.

הכוחות בלב נוציראת

הכוחות בלב נוציראת, צילום: דובר צה"ל

הפלסטינים דיווחו על הרג אזרחים - צה"ל מתחקר

אתמול בשעות הערב, מטוס קרב תקף באמצעות חימוש מדויק מחבל מהזרוע הצבאית של חמאס שהשתתף, בין היתר, בטבח הרצחני שביצע חמאס בשבעה באוקטובר בעוטף עזה. בצה"ל אומרים כי נבדק דיווח על פגיעה באזרחים סמוך לבית הספר "אלעודה בעבסאן" בחאן יונס, אשר מצוי בסמוך למיקום התקיפה וכי האירוע מתוחקר.