נתניהו ספד לרב יהודה דרעי: "אבדה גדולה"

נשיא המדינה וראש הממשלה שלחו את תנחומיהם לאריה דרעי עקב פטירת אחיו, הרב יהודה דרעי | נתניהו: " איש צדקה וחסד שזכה לאהבה והערכה רבה מכל מי שהכיר אותו" | הרצוג: "היה קול חשוב בעולמן של תורה והלכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/24 16:19 ג בתמוז התשפד

נתניהו ספד לרב יהודה דרעי: "אבדה גדולה"
נתניהו ודרעי, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

מותו של הרב יהודה דרעי מסיבוך רפואי טלטל את עולם התורה ואת העולם הפוליטי גם יחד. שרים וחברי כנסת רבים שלחו ניחומים לאחיו של הרב יהודה - יו"ר ש"ס אריה דרעי. שניים מהמנחמים הם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה יצחק הרצוג.

הרצוג ונתניהו, ארכיון

הרצוג ונתניהו, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

ההספדים של הנשיא וראש הממשלה

נתניהו ספד: "אני שולח תנחומים עמוקים לרב אריה דרעי ולמשפחתו על פטירת אחיו, הרב יהודה דרעי ז"ל. הרב יהודה היה גדול בתורה ובמעשה, איש צדקה וחסד שזכה לאהבה והערכה רבה מכל מי שהכיר אותו. פטירתו היא אבדה גדולה לעולם התורה, לתושבי באר שבע ולעם ישראל כולו. יהי זכרו ברוך".

נשיא המדינה שלח גם הוא את תנחומיו: "‏קיבלתי בצער ובכאב את ההודעה על מותו של הרב יהודה דרעי זצ"ל, רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל. הרב דרעי היה מורה הלכה אהוב וקול חשוב בעולמן של תורה והלכה, כפי שבא לידי ביטוי בפסיקותיו החשובות וספריו הרבים שזיכו אותו בפרס ירושלים לספרות תורנית. תנחומיי העמוקים לעיר באר שבע, למוקיריו, לתלמידיו ובמיוחד למשפחתו – בהם אחיו, חה"כ הרב אריה דרעי. יהי זכרו ברוך".