בלי רחמים: העיתון הלונדוני לועג לביידן בעמוד השער

אחרי העימות המחריד של נשיא ארה"ב מול טראמפ, הלחצים על ביידן לפרוש מהמירוץ נמשכים. למקורביו הוא אומר שממשיך במירוץ. בעיתון הלונדוני לועגים לנשיא ארצות הברית ופרסמו תמונה של הליכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/24 15:54 כח בסיון התשפד

בלי רחמים: העיתון הלונדוני לועג לביידן בעמוד השער
ביידן וטראמפ, צילום: Shutterstock

מאז ההופעה הגרועה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בעימות שקיים מול דונאלד טראמפ, שם התקשה להשלים משפט שלם ומלמל באופן לא ברור, רבים במפלגה הדמוקרטית קוראים להחלפתו של ביידן, אך ללא הסכמתו לא ניתן להחליפו בשלב זה של המירוץ. האקונומסיט הצטרף היו לביקורת החריפה על ביידן בתמונת שער שלא משאירה מקום לספק.

ביידן: אני לא פורש

אמש (ד') הכחיש הנשיא ביידן את הפרסומים על כך שהוא שוקל לפרוש ממועמדותו לנשיאות, ואמר כי הוא מתכוון להמשיך במרוץ עד הסוף, ביידן אמש נפגש עם קבוצה של מושלים דמוקרטים ועדכן אותם שבכוונתו להתמודד עד הסוף לפי הדיווחים מספר מושלים השתכנעו מדבריו.

האקונומיסט: "ככה לא מנהלים מדינה"

מי שבחרו לתקוף את הנשיא ביידן בנקודה רגישה וכואבת הוא האקונומיסט, - אחד העיתונים החשובים והמשפיעים בעולם. שהצטרפו ללחץ שמופעל על הנשיא המכהן לפרוש מהמרוץ. בעמוד השער של העיתון הבריטי, פורסמה תמונה של הליכון ועליו מוטבע החותם הגדול של ארצות הברית, בעמוד השער עצמו נכתב ועליו נכתב no way to run country - "זה לא הולך ככה" ובתרגום מילולי "ככה לא מנהלים מדינה", כרמיזה על גילו המתקדם מאוד של ביידן ועל כך שהוא נזקק להליכון ולא יצליח לנהל את ארצות הברית במצבו הנוכחי.

שער האקונומיסט

שער האקונומיסט צילום: אקונומיסט