את מה שכתב השופט נגד חברת הוט אתם פשוט חייבים לקרוא

בפסק דין חריף, פסק שופט בית המשפט לתביעות קטנון, יאיר חסדיאל, כי על החברה לשלם פיצויים ללקוח אשר הוטרד באופן שיטתי בידי נציגי המכירות של החברה. את מה שכתב השופט על החברה אתם צריכים לקרוא

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/24 13:11 כח בסיון התשפד

את מה שכתב השופט נגד חברת הוט אתם פשוט חייבים לקרוא
הוט, פסק דין חריף, צילום: ויקיפדיה

שופט בית המשפט לתביעות קטנות בבת ים, יאיר חסדיאל, פסק לאחרונה בתביעה שהגיש אדם כנגד חברת הוט, לאחר שאלה הפכו למטרד וניסו פעם אחר פעם לשדלו לחזור לחברה. השופט פסק כי החברה תשלם לאותו תובע 19,500 שקלים וכן חייב אותה בהוצאות משפט בגובה 2,500 שקל. אך לא רק פסיקת השופט הייתה חסרת תקדים, אלא גם הדברים החריפים שאמר על החברה ועל הפעולות שביצעה.

"שבעים פנים בתורת השיווק הפוגענית של הוט"

"הקשבה לשיחות שהקליט התובע מגלה שבעים פנים בתורת השיווק הפוגענית של הוט" קובע השופט. "ביניהם, בין היתר, הנציג הטוב, הנציג הרע, הנציג הרוחני-אמוני המכנה את התובע 'איש יקר' ומברך, משבח ורותם את הבורא לצרכי הוט, הנציגה הפטריוטית המתקשרת שוב על מנת ליידע את התובע בדבר מבצע מיוחד 'לאור המצב הביטחוני', הנציג הבדרן המבזה את התובע לקול צחוקם של חבריו, והנציג המושח את גסותו בשמן הבשורה הישראלית המתוקה של הפמיליאריות הממוסחרת ומתקלס בתובע תוך שימוש בביטויים 'אחי', ו'נשמה שלי'".

בית המשפט המחוזי בתל אביב

מילים חריפות של השופט. צילום: CANVA

"אין מנוחה ואין שלווה לחוטא המבקש לעזוב את הברית עם הוט" קבע השופט, "נגזר עליו להיות נתון בכף הקלע של שיחות טלפון חוזרות ונשנות, ושל חקירות חוזרות ונשנות בעילת עזיבתו, בעילת אי היענותו להצעות קודמות, ובעילת אי היענותו להצעה הנוכחית. לא יקבל דין זה - דינו גם לבוז, והכל - עד שישוב אל הוט בתשובה שלמה".

"בשיחות הפוגעניות ניכרת התנהלות שיטתית"

השופט לא עצר בתיאור הטקטיקות של החברה וקובע כי "בשיחות הפוגעניות ניכרת התנהלות שיטתית, עקבית ומתואמת, שמאורגנת תחת אותו דגל שיווקי. בניהול שיחות אלה מעורבים נציגים רבים ושונים של הוט המזדהים בשמות שונים, ובחלקן מצטרף לשיחה, או יוזם שיחת המשך לה, מי שמוצג לתובע כמנהל של הנציג שביצע את הפניה הראשונה, ואזי - תחת היענות לבקשתו לחדול מכך, מתמיד אותו מנהל בהטרדתו של התובע".

מהחברה נמסר בתגובה ל"חדשות כיפה": "הוט מחויבת למתן שירות מיטבי וכך תמשיך לפעול. המקרה הפרטני המתואר בכתבה הינו חריג, תוחקר והופקו הלקחים על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".