בת 88 הותקפה באלימות בצרפת - חברת הכנסת: זאת סבתא שלי

אישה בת 88 הותקפה באלימות על רקע אנטישמי, תוך שהתוקף מכנה אותה "יהודייה מלוכלכת". חברת הכנסת שרן השכל חשפה כי מדובר בסבתא וכתבה: "הקהילה היהודית סובלת מאלימות, אונס, רצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/24 09:21 כח בסיון התשפד

בת 88 הותקפה באלימות בצרפת - חברת הכנסת: זאת סבתא שלי
משטרת צרפת, להשכל אין ציפיות, צילום: Jose HERNANDEZ Camera 51,Shutterstock

גלי האנטישמיות בעולם התגברו בשנה החולפת בקצב מדאיג ובייחוד מאז פרוץ המלחמה. בצרפת הותקפה יהודייה בת 88 באלימות בידי אנטישמי מוסלמי ובתחילת השבוע הגישה האישה תלונה במשטרת צרפת בגין האירועים. חברת הכנסת שרן השכל חשפה כי האישה שהותקפה היא סבתא שלה ותקפה את הרשויות בצרפת: "אני קוראת ליהודי התפוצות כמו לסבתי לבוא לביתם הלאומי, התרבותי וההיסטורי. יש לנו בית אחד".

"האנטישמיות בצרפת בהתפרצות כבר תקופה ארוכה" כותבת השכל, "מאז השבעה באוקטובר הפכה לבלתי נסבלת והממשלה בצרפת מתעלמת, הממשלה הצרפתית מאפשרת הפצת עלילות דם על ישראל וכתוצאה הקהילה היהודית סובלת מאלימות, אונס, רצח".

"סבתי בת 88 הותקפה על ידי בריונים ערבים"

היא מתארת את אירוע התקיפה של סבתא: "סבתי בת 88 הותקפה על ידי בריונים ערבים, ואיני תולה תקווה ברשויות הצרפתיות לטיפול". היא הוסיפה ואמרה כי "ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולהוביל את המאבק באנטישמיות המתפוצצת, הקהילות היהודית בעולם הן חלק בלתי נפרד מאיתנו ויש לנו אחריות גדולה כלפיהם".

שרן השכל חושפת כי סבתא הותקפה בצרפת

שרן השכל חושפת כי סבתא הותקפה בצרפת צילום: צילום מסך