נשבר הלב: הותרו לפרסום שמותיהם של שני קציני צה"ל שנפלו בצפון הרצועה

אחרי שנפצע בתחילת המלחמה והתעקש לחזור ללחימה, סרן איליי אלישע לוגסי, בן 21, מקריית שמונה, מפקד בחטיבה 7, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הבוקר הותר לפרסום שמו של סרן רואי מילר ז"ל, קצין גבעתי שנפל בקרב בצפון הרצועה. קצין ולוחם נפצעו באורח קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 22:38 כז בסיון התשפד | עודכן בתאריך 04/07/24 07:59

נשבר הלב: הותרו לפרסום שמותיהם של שני קציני צה"ל שנפלו בצפון הרצועה
חללי צה"ל שנמסרה הודעה למשפחותיהם, צילום: shutterstock, דובר צה"ל

דובר צה"ל הודיע הבוקר (ה') על נפילתו בקרב של סרן רואי מילר ז"ל, בן 21, מהרצליה, מפקד מחלקה בגדוד רותם, חטיבת גבעתי. סרן מילר נפל אתמול בקרב בצפון הרצועה, הוא הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן לאחר מותו, באירוע נפצעו באורח קשה קצין לוחם ולוחם נוסף מגדוד רותם, חטיבת גבעתי.

אתמול בערב הודיע דובר צה"ל על נפילתו בקרב של סרן איליי אלישע לוגסי ז"ל, קצין צה"ל מגדוד 75 בחטיבה 7. הוא נפל בקרב בצפון רצועת עזה היום, זאת לאחר שבתחילת המלחמה נפצע בקרב ברצועה אך לאחר החלמתו התעקש לשוב ולהילחם עם חייליו. הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן לאחר מותו.

חללי צה"ל שנמסרה הודעה למשפחותיהם

חללי צה"ל שנמסרה הודעה למשפחותיהם, צילום: shutterstock, דובר צה"ל

"נפצע בתחילת המלחמה ולאחר מספר שבועות התעקש לחזור"

בעיריית קריית שמונה ספדו לבן העיר: "העיר קריית שמונה המומה וכאובה עת קיבלנו את הבשורה הקשה מנשוא על מותו של החייל איליי לוגסי מקריית שמונה, שנפל היום ברצועת עזה. איליי, גיבור ישראל, נפצע בתחילת המלחמה ולאחר מספר שבועות של החלמה בבית, התעקש לחזור ולהילחם ברגע שעמד שוב על רגליו".

סרן עיליי לוגסי ז"ל ואימו סמדר

סרן עיליי לוגסי ז"ל ואימו סמדר צילום: עיריית קרית שמונה

עוד הוסיפו וסיפרו כי עיליי הוא בנה יחידה של סמדר לוגסי תושבת העיר ועובדת העירייה. "שולחים את תנחומינו למשפחה, יהי זכרו ברוך". מועד הלוויתו של סרן איליי אלישע לוגסי ז"ל טרם פורסם.