ניקו את הכביש לאחר ההפגנה ונהרגו מרכב חולף: כתב אישום הוגש כנגד הנהג הפוגע

הוגש כנגד אביב חסון מכפר יונה כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות של מתנדבי המשטרה מוחמד עזאם ודניס שבצוב שניקו את הפסולת מהכביש שנשארה מהפגנה שהתקיימה באזור מספר שעות לפני כן

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 15:08 כז בסיון התשפד

ניקו את הכביש לאחר ההפגנה ונהרגו מרכב חולף: כתב אישום הוגש כנגד הנהג הפוגע
אילוסטרציה |, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ד') לבית המשפט כתב אישום כנגד אביב חסון מכפר יונה בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של דניס שבצ'וב ומוחמד עזאם, לאחר שסטה מנתיבו ופגע בשניים שעה שעסקו בעבודות לפינוי פסולת בכביש 1. חסון נאשם בגרימת מוות בנהיגה רשלנית ובנהיגה רשלנית אשר גרמה לתאונת דרכים בה נחבל אדם חבלה של ממש וניזוק רכוש.

בסיום ההפגנה בכביש 1 נותרה פסולת על הכביש - המתנדבים פינו אותה

כזכור, באפריל האחרון בשעות הערב התקיימה הפגנה בכביש 1, בסיומה נותרה פסולת על הכביש. לפי כתב האישום, באזור ההפגנה הוצב תמרור מואר המצביע על עבודות בכביש, בסמוך אליו עמדה ניידת משטרה עם אורות מהבהבים ומשאית, אשר חנו במלואם בשולי הכביש, מימין לקו הצהוב. מתנדב המשטרה דניס שבצוב, מחוץ לניידת ובצמוד אליה, ואילו מוחמד עזאם ופועל נוסף עמדו אותה העת צמוד למשאית במטרה לפנות את הפסולת.

חסון סטה ימינה ללא כל סיבה נראית לעין והרג את שבצ'וב ועזאם

חסון, אשר נהג ברכבו כאשר תנאי הדרך תקינים וללא כל הגבלה בראות, התקרב בנסיעה עם רכבו למקום האירוע, וללא כל סיבה נראית לעין - סטה ימינה ופגע עם חזית הרכב בניידת ובשבצ'וב שעמד לצידה. הנאשם המשיך בנסיעה רציפה ופגע גם בעזאם ובפועל הנוסף, עד שרכבו התהפך ונעצר. כתוצאה מהתאונה, נהרגו שבצ'וב ועזאם, ואילו הפועל הנוסף נפגע באופן קשה.