פיגוע דקירה בקניון בכרמיאל: נקבע מותו של אחד הפצועים

גבר נרצח ועוד צעיר נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה במרכז מסחרי בכרמיאל: הדוקר נוטרל. הפצועים פונו לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש ולאחר מכן נקבע מותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 12:10 כז בסיון התשפד | עודכן בתאריך 03/07/24 15:40

פיגוע דקירה בקניון בכרמיאל: נקבע מותו של אחד הפצועים
זירת האירוע, צילום: דוברות מד"א

פיגוע בעיר הצפונית: גבר נרצח ועוד צעיר נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה שהתרחש היום (ד') בשעות הצהריים המוקדמות בקניון בכרמיאל. הדוקר נוטרל בזירה וכוחות משטרה רבים של המחוז הצפוני נמצאים בזירה. על פי גורמי הביטחון, המחבל הוא ערבי ישראלי תושב נחף.

הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מות הפצוע

מנהל מערך הטראומה במרכז הרפואי לגליל, ד"ר מיקי וייס עדכן על מצב הפצוע: "למרכז הרפואי לגליל הובאו שני פצועי דקירה. אחד מהם במצב בינוני עד קשה, עם דקירה באזור החזה והכתף, ולאחר שמצבו יוצב בחדר ההלם, הועבר לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. הפצוע השני הובא במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה, עם פגיעה קשה באזור החזה העליון, בבסיס צוואר ובכלי דם חיוניים. למרות ניסיונות ההחייאה, נאלצנו לקבוע את מותו".

זירת האירוע

זירת האירוע צילום: דוברות מד"א

חובשים העניקו במקום טיפול רפואי לשני פצועים

קצין אג"מ מחוז צפון ניצב משנה רן אופיר מסר בנוגע לזהותו של המחבל כי החקירה בתחילתה, ותועבר הודעה מסודרת לתקשורת, וכרגע הם פועלים יחד עם כוחות הביטחון באיזור.

מדוברות מגן דוד אדום נמסר כי בשעה 11:55 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב אשר על 2 פצועים במרכז מסחרי בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-2 פצועים, בהם: 1 במצב קשה. עדכון בהמשך.

חובש רפואת חירום במד"א רן מושקוביץ מספר: "כשהגעתי למרכז המסחרי הכווינו אותי לקומה השנייה. ראיתי 2 פצועים, גברים כבני 20 שוכבים עם פציעות חודרות בסמוך לדוכנים כשאחד מהם מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות וביצוע פעולות החייאה בפצוע שהיה מחוסר הכרה. תוך כדי טיפול רפואי הכנסנו אתם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש והשני קשה כשהוא בהכרה."