הלחימה בעזה אוגדה 98 איתרה אמצעי לחימה, אוגדה 162 סייעה קרקעית לחיל האוויר

ממשיכה הלחימה ברצועת עזה: חיסול חוליות מחבלים, איתור פירים ואמצעי לחימה - לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים השמידו מעל ל-50 תשתיות טרור במרחב שג'עייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 12:04 כז בסיון התשפד | עודכן בתאריך 03/07/24 12:32

אוגדה 98 איתרה אמצעי לחימה, אוגדה 162 סייעה קרקעית לחיל האוויר
לחימה עצימה ברצועה, צילום: דובר צה"ל

חרבות ברזל: במרחב שג׳עייה כוחות אוגדה 98 חיסלו מחבלים, איתרו אמצעי לחימה והשמידו תשתיות טרור. במהלך היממה האחרונה לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים השמידו מעל ל-50 תשתיות טרור, ובפשיטות ממוקדות שביצעו הכוחות אותרו פירים מבצעיים ואמצעי לחימה ביניהם נשקים מסוג 'קלאצ׳ניקוב', רימונים, מחסניות וציוד לחימה נוסף.

כוחותינו ברצועת עזה

כוחותינו ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

חיל האוויר פועל בשיתוף עם הכוחות על הקרקע

במרכז הרצועה, כלי טיס של חיל האוויר בשיתוף כוחות אוגדה 99 חיסלו מחבלים שהיוו איום. במרחב רפיח, מטוסי קרב של חיל האוויר בשיתוף כוחות אוגדה 162 השמידו מספר תשתיות טרור וחיסלו מחבלים במרחב. באחת התקיפות, מטוס קרב בשיתוף כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל תקפו מבנה צבאי וחיסלו שני מחבלים ששהו בו.

נתניהו: נסיים את המלחמה רק לאחר השגת כל המטרות

בתגובה לכתבה ב"ניו יורק טיימס" כי ישראל תהיה מוכנה לסיים את המלחמה טרם תשיג את כל יעדיה, ראש הממשלה נתניהו הגיב כי "גורמים עלומי שם מתדרכים היום את ה"ניו יורק טיימס". הם אומרים לו שישראל תהיה מוכנה לסיים את המלחמה לפני השגת כל מטרותיה. אני לא יודע מי הם אותם גורמים עלומי שם, אבל אני כאן כדי להבהיר חד-משמעית: זה לא יקרה. אנחנו נסיים את המלחמה רק לאחר שנשיג את כל מטרותיה, לרבות חיסול החמאס ושחרור כל חטופינו".