צפו רוג'ר ווטרס ניסה להכחיש את הטבח - המראיין סתם לו את הפה

במהלך תוכניתו של העיתונאי הבריטי פירס מורגן, עלה רוג'ר ווטרס לראיון והכחיש את טבח השבעה באוקטובר בטענה כי לא היה אונס ולא נערפו ראשי תינוקות. מורגן עימת אותו עם שקריו, אך זה עיקם את פניו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 10:54 כז בסיון התשפד

רוג'ר ווטרס ניסה להכחיש את הטבח - המראיין סתם לו את הפה
מורגן וווטרס, צילום: Shutterstock|dfree, Jhon gomez

חבר להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס, שידוע בדעותיו האנטישמיות ובשנאתו הרבה לישראל, התראיין אצל העיתונאי הבריטי פירס מורגן וטען כי "לא נאנסו נשים ולא נערפו ראשי תינוקות", ביום הטבח הנורא בשבעה באוקטובר. לאחר שמנחה התוכנית אמר לו שיש המוני ראיות לכך, עיקם ווטרס את פרצופו.

"יש להחרים את שיריו"

בתגובה לראיון, יושבת ראש "נעמת", חגית פאר, פנתה לתחנות הרדיו בישראל בבקשה לא להשמיע את שיריו: "יש להחרים את שיריו של רוג׳ר ווטרס, מכחיש שואת ה 7 באוקטובר והאונס השיטתי של נשים וגברים- אל תתנו ליצירותיו במה".

מורגן אירח את אב החטופה בתוכניתו

בחודש ינואר השנה, תומאס הנד התראיין לתוכניתו של פירס לטלוויזיה הבריטית לצד בתו אמילי שהשתחררה משבי החמאס ותקף את המבקרים נגד ישראל. "אנחנו חיים את זה אוקיי? אנחנו חיים את זה, חיינו את זה כל יום מזה 20 שנים. אין לכם מושג. אין לכם זכות אפילו לדבר איתי", אמר האב במרירות.

הנד התראיין לתכניתו של פירס מורגן ואמר עוד: "האם הייתם בישראל אי פעם? כל מי שאומר שהתגובה של ישראל חסרת פרופורציות - האם כל אחד מכם בא לראות 'אפרטהייד' במדינה הזאת? זה לא קיים, אידיוטים! זה לא קיים", אמר.