מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

9 חודשים לאחר תחילת המלחמה: סינוואר חי, לא מנותק קשר ומנהל את המו"מ מרחוק

דיווח: סינוואר לא מנותק קשר אלא מעורב בניהול המו"מ עם ישראל לכל אורך החודשים האחרונים. הוא שוקל כל הצעה ומתייעץ אודותיה עם הבכירים האחרים. בנוסף פורסם כי רק 2-3 אנשים יודעים על מיקומו המדויק

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/24 08:38 כז בסיון התשפד

9 חודשים לאחר תחילת המלחמה: סינוואר חי, לא מנותק קשר ומנהל את המו"מ מרחוק
סינווואר |, צילום: Abed Rahim Khatib,FLASH 90

המלחמה ברצועת עזה: על פי דיווח, מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר לא מנותק קשר אלא מנהל תקשורת רציפה עם בכירי הארגון הנמצאים מחוץ לרצועה ומעודכן בכל הפרטים על המו"מ עם ישראל שמתרחש לכל אורך החודשים האחרונים, כך נמסר ממקורות בכירים בארגון לעיתון הסעודי א-שרק אל-אווסט המפורסם בלונדון.

מנהיג חמאס יחיא סינוואר

מנהיג חמאס יחיא סינוואר, צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

רק 2-3 אנשים יודעים על מיקומו המדויק של סינוואר

על פי הפרסום, סינוואר לומד כל הצעה ומתייעץ אודותיה עם הבכירים האחרים. עוד נכתב כי סינוואר יצר קשר עם ראש הלשכה המדינית הנייה לאחר חיסול בניו ונכדיו בחודש אפריל האחרון. הבכירים נמנעו בכתבה למסור רמזים על מיקומו של סינוואר והאם הוא מסתתר מתחת או מעל האדמה ובנוסף ציינו כי רק 2 או 3 אנשים יודעים על מיקומו המדויק של מנהיג חמאס.

מבחינת סינוואר: סיום המלחמה או מוות

בנוגע לסיום המלחמה, נכתב בכתבה כי סינוואר לא מוכן להסכים להגלייה מעזה ומבחינתו ישנן שתי אופציות לסיום המלחמה: "או מילוי התנאי בהפסקת המלחמה, הסגת כוחות והשלמת הצעה מכובדת או מוות. מעבר לזה, אין לו אפשרות אחרת. הגליה לא באה בחשבון מבחינתו והוא לא שוקל זאת".