חושך ברחבי ישראל למשך 120 שניות כמחאה על שיקום החשמל בעזה

לאחר שפורסם כי ישראל החלה לשקם את תשתיות החשמל על הציר הראשי בעזה, תנועת צו 9 קוראים למחאה ציבורית. כל שעליכם לעשות זה לכבות את האור בביתכם בשעה 20:00 למשך 120 שניות - כנגד 120 החטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 17:30 כו בסיון התשפד

חושך ברחבי ישראל למשך 120 שניות כמחאה על שיקום החשמל בעזה
אילוסטרציה, צילום: GBJSTOCK,Shutterstock

על רקע ההחלטה שפורסמה הבוקר בנוגע לחידוש אספקת החשמל לרצועת עזה, בתנועת צו 9 פותחים במחאה וקוראים לציבור לכבות את החשמל בשעה שמונה בערב למשך 120 שניות כהזהות עם 120 החטופות והחטופים שנמקים בשבי.

"החלטה שממיטה על כולנו חושך"

"בעוד החטופים נאנקים במנהרות, ממשלת ישראל מקבלת החלטה מבישה לחבר את ארגון הטרור הרצחני חמאס לחשמל ישראלי. זוהי החלטה שממיטה על כולנו חושך וקוברת את החיילים והחטופים שלנו בעזה." כתבו בארגון.

עוד אמרו: "אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות. הזרם שלנו חזק יותר מימין ומשמאל, חילונים ודתיים. יש לנו את היכולת לשנות את המציאות בשטח ולעצור את האספקה לחמאס". לבסוף קראו: "הצטרפו אלינו הערב בשעה 20:00, כולנו מכבים את האור ל-120 שניות ונאמר: לא מספקים חשמל לחמאס עד לחזרתם של 120 החטופים". כזכור, ישראל החלה בשיקום תשתית החשמל בציר סלאח א דין שבמרכז רצועת עזה ובתיעודים שהופצו היום (ג') ברשתות, נראים הפועלים עומלים על שיקום התשתיות לאורך הציר.